۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۶۲۶۲۲۹
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

حل مشکلات مناطق محروم جزء وظایف اصلی مسؤولان است

حل مشکلات مناطق محروم جزء وظایف اصلی مسؤولان است
امام جمعه اهواز گفت: توجه به مناطق غیربرخوردار استان به ویژه اهواز مأموریت نظام اسلامی و رهبر انقلاب به بنده حقیر است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، عصر امروز در بازدید از منطقه محروم کوی مشعلی با اشاره به بازدید از وضعیت آب و فاضلاب و آسفالت مناطق مختلف اهواز به ویژه محروم و کم برخوردار عنوان داشت: مأموریتی که از سوی نظام اسلامی و رهبرانقلاب به بنده حقیر واگذار شده این است که مناطق غیر برخوردار استان بخصوص مناطق حاشیه‌ای اهواز مورد توجه ویژه قرار بگیرند که در این باره کوی مشعلی یکی از مناطق مذکور است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان داشت: دو ماه قبل نیز بازدید از کوی مشعلی داشته و به شناسایی آسیب‌ها پرداختیم که طی این مدت برنامه ریزی‌هایی از سوی مسؤولان استانی صورت گرفت و کار‌هایی انجام شده که نتیجه آن تا سه ماه آینده مشخص خواهد شد.
                                  پ/مأموریت نظام اسلامی و رهبرانقلاب به امام جمعه اهواز است
امام جمعه اهواز با بیان اینکه تا زمانی که مشکل آب و فاضلاب کوی مشعلی برطرف نشود بحث آسفالت حل نخواهد شد، اضافه کرد: همراه با شهردار، معاون استاندار، مدیر آبفای اهواز و رییس شورای شهر بازدید میدانی از چند خیابان کوی مشعلی صورت گرفت و مشکلات از نزدیک مشاهده و پایش شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: مردم، خود به بازگویی مطالبات و مشکلات شان پرداختند، مسؤولان نیز وعده‌هایی برای برطرف سازی دادند، به نوبه خود تا زمان مرتفع شدن مشکلات پیگیر خواهم بود.
                                پ/مأموریت نظام اسلامی و رهبرانقلاب به امام جمعه اهواز است
وی عنوان داشت: خادمی و رفع نیاز‌های مردم در همه استان پیگیری می‌شود تا حل شوند و امیدواریم مشکل فاضلاب اهواز و استان برطرف گردد./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات