۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۶۲۶۰۱۴

دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان و طلاب شمال اهواز

دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان و طلاب شمال اهواز
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با طلاب و روحانیان شمال اهواز دیدار و بر پیگیری خواسته هایشان تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، عصر امروز با طلاب و روحانیان شمال اهواز دیدار کرد.

در این دیدار که طلاب و روحانیان شمال اهواز و شهرستان باوی (۱۷۰ روحانی و طلبه) حضور داشتند به میزبانی حوزه علمیه امام مهدی (عج) اهواز برگزار شد، حجت الاسلام عبدالکریم سلطانی، مدیر حوزه علمیه امام مهدی (عج) اهواز به بیان گزارشی مختصر از حوزه‌های علمیه شمال اهواز و شهرستان باوی پرداخت.

در ادامه نیز نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان چند نکته شرعی درباره نماز جماعت سخنان خود را آغاز کرد و در ادامه با اشاره به آیه (ان الله و ملائکته یصلون على النبی یا ایها الذین امنوا صلوا علیه وسلموا تسلیما) عنوان داشت: در مسیر تبلیغ، اول به تزکیه و تذکر و سپس ارشاد و هدایت مردم بپردازیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با ذکر خاطراتی از تقید علما و برکات حاصله به واسطه نماز اول وقت خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک بنا را برقراری کلاس فقه و اخلاق در یکی از مساجد اهواز قرار دادیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در پاسخ به سؤال یکی از طلاب پیرامون تعامل بیشتر با روحانیت خاطرنشان کرد: در دفتر، واحدی برای ارتباطات حوزوی قرار داده است تا از ظرفیت حوزه استفاده بیشتری شده و ارتباط با طلاب و روحانیت بیشتر شود.

وی در ادامه ضمن بازدید از حوزه علمیه پای سخنان و مشکلات طلاب و روحانیان نشسته و به پیگیری درخواست هایشان پرداخت./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات