۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۲۵۱۱۱
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

استعمار در پی سلب قدرت تفکر و اندیشه جوان ایرانی است

استعمار در پی سلب قدرت تفکر و اندیشه جوان ایرانی است
امام جمعه اهواز با بیان اینکه رشد علمی ما در عرصه‌های مختلف نتیجه تفکر و اندیشه‌ها است، گفت: تمام تلاش استعمار و استکبار دوری جوانان ما از تعقل و تفکر است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، پیش از ظهر امروز در مراسم عزاداری رحلت پیامبراکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در مسجد آیت‌الله شفیعی با بیان اینکه نور محمد و آلش پیش از خقلت جهان هستی از سوی خداوند تابیده شده است، عنوان داشت: راهیابی انبیا به توحید واقعی از مسیر وجود حضرت ختمی مرتبت می‌گذرد، وجود مقدس حضرت ختمی مرتبت در عالم ارواح، معلم همه انبیا بوده و به عنوان مظهر اتَّم و اکمل صفات خداوند متعال «رحمة للعالمین» است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: عبادتی که شالوده آن تفکر و اندیشیدن باشد آن هم تفکر و اندیشیدنی که نتیجه آن خضوع و عبادت در مقابل خداوند متعال است، بهترین عبادت خواهد بود.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه رشد علمی ما در عرصه‌های مختلف نتیجه تفکر و اندیشه‌ها است، خاطرنشان کرد: تمام تلاش استعمار و استکبار دوری جوانان ما از تعقل و تفکر است، در همه دوران تحریم علی رغم تحریم کالا‌های بی شمار، اما هیچگاه تلفن همراه تحریم نشد؛ چرا که از این طریق جوانان را سرگرم می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه نتیجه قیام همراه با هوای نفس و برای غیرخدا، ظهور معاویه و برخی مشکلات کشور است، اضافه کرد: خروجی تفکر و قیامی که برای خداوند نباشد، داعش است، هر کجا که سخن علما و بزرگان بر زمین گذاشته شد، ناموفق بودیم.

وی با اشاره به اینکه عزت ایران اسلامی در منطقه و جهان نتیجه تفکر و اندیشیدن است، گفت: نتیجه خضوع و خشوع سپاه و ارتش در برابر حرف امام راحل موفقیت در دل تحریم‌ها است./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات