۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۶۲۶۲۶۹
کیانی:

ترویج اهداف انقلابی و ارزش‌های دینی و اسلامی اهداف کانون پرورش فکری است

ترویج اهداف انقلابی و ارزش‌های دینی و اسلامی اهداف کانون پرورش فکری است
مدیرکل کانون پرورش فکری خوزستان گفت: ترویج اهداف انقلابی و ارزش‌های دینی و اسلامی از اهداف مهم کانون پرورش فکری است .
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، وحید کیانی، مدیرکل کانون پرورش فکری خوزستان، پیش از ظهر امروز، در مراسم انعقاد تفاهم نامه با سازمان فرهنگی امیرالمؤمنین با اشاره به مسؤولیت اجتماعی و تأثیرگذاری کانون در راستای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده خاطرنشان کرد: ترویج اهداف انقلابی و ارزش‌های دینی و اسلامی اهداف کانون است و در یک سال گذشته توانستیم بسیاری از ظرفیت‌های ناشناخته، معطل مانده و به تأخیر افتاده را فعال کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری خوزستان با اشاره به خلأ در ارتباط کانون با رسانه‌ها گفت: تلاش کردیم تا چنین ارتباطی صورت بگیرد و از این طریق مجموعه خدمات با کیفیت کانون را در معرض رسانه قرار دهیم که در این باره شبکه جهانی الاهواز همچون سرزمین بکری برای جذب کودکان و نوجوانان است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه بیشتر جامعه کودک مورد خطاب قرار گرفته است، عنوان داشت: مغفول ماندن از جامعه نوجوان با توجه به تأثیرپذیری و تأثیرگذاری در جامعه ناشایست است و امیدواریم با توجه به ظرفیت کانون و همت بلند شبکه الاهواز، بتوانیم جوانان را با استفاده از الگو‌های ارزشی متعهد، دینی و ایرانی به تأثیرپذیری و تأثیرگذاری سوق بدهیم.

وی تصریح کرد: نوجوان خودباور، باجرأت، امیدوار، خوشبین، شاد، ماهر در روابط مثبت، هوشمند هیجانی، معنوی گرای ارزش آفرین از جمله ظرفیت‌هایی است که در آن‌ها می‌توانیم کار کنیم و محتوای آن وجود دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری خوزستان ابراز امیدواری کرد تا با الگوگیری از سیره ائمه اطهار و ظرفیت‌های موجود در بافت و ساختار استان از لحاظ بومی، با رویکرد بومی اهداف را پیش ببریم و کودکان و نوجوانان پاس دارنده اسلام، ایران و جامعه خودشان داشته باشیم./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات