۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۶۲۶۳۱۱

دومین جشنواره ملی مهدویت آغاز به کار کرد

دومین جشنواره ملی مهدویت آغاز به کار کرد
آیین افتتاحیه دومین جشنواره ملی مهدویت در تالار عصر آفتاب مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در آیین افتتاحیه دومین جشنواره ملی مهدویت عصر امروز در تالار عصر آفتاب مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به دنبال شبکه سازی میان فعالان مهدوی هستیم

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام فاتح در ابتدای این آیین با اشاره به نقش مسجد مقدس جمکران در زمینه زمینه سازی برای تمدن اسلامی و دولت ظهور تأکید کرد: ما در این مسجد مقدس همواره سعی داریم اجتماعات مهدوی را منسجم برگزار کرده و گام های خوبی را در زمینه تبیین دولت ظهور برداریم.

مسؤول خدمات معارفی مسجد مقدس جمکران به تبیین خدمات این مسجد مقدس برای زائران و منتظران پرداخت و گفت: ما در راستای زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) انواع خدمات فرهنگی، رفاهی و معارفی را به زائران ارائه می دهیم.

وی با بیان اینکه به دنبال شبکه سازی میان فعالان مهدوی هستیم، خاطرنشان کرد: ما در بخش مدیریت معارفی مسجد مقدس جمکران انواع خدمات فرهنگی را در زمینه نیازهای کودکان و نوجوانان، ایجاد وحدت و انسجام میان فعالان فرهنگی و مشاوره های تخصصی انجام می دهیم.

آغاز به کار دومین جشنواره ملی مهدویت

همچنین علی حسینی رییس دومین جشنواره ملی مهدویت از آغاز به کار دومین جشنواره ملی مهدویت خبر داد و گفت: این جشنواره با همکاری مسجد مقدس جمکران و مرکز تخصصی مهدویت، بنیاد مهدی موعود، حرم مطهر حضرت معصومه و دانشگاه های سراسر کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه توسعه و ترویج فرهنگ مهدویت هدف اساسی دومین جشنواره ملی مهدویت است، اظهار داشت: رویکرد امسال ما آمادگی جهت ظهور و زمینه سازی برای تحقق تمدن نوین اسلامی است و آثار فرهنگی، ادبی و هنری با این هدف به دبیرخانه می رسند.

حسینی با اشاره به اینکه اختتامیه دومین جشنواره ملی مهدویت پایان امسال برگزار خواهد شد، بیان کرد: در کنار بخش های محوری، برنامه های جانبی نیز داریم که از جمله آن می توان به ورک شاپ های تخصصی با ایجاد سرمایه هنری در حوزه تمدن اسلامی اشاره کرد.

گفتنی است، در پایان این برنامه از پوستر دومین جشنواره ملی مهدویت نیز با حضور محمد حیدری رییس جهاد دانشگاهی استان قم رونمایی شد./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات