۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۶۲۶۴۵۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

حرص و طمع مال دنیا در انسان، جاهلیت است

حرص و طمع مال دنیا در انسان، جاهلیت است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه حرص و طمع مال دنیا در انسان، جاهلیت است، گفت: کم فروشی و گران فروشی، دروغ، تهمت و خیانت و نفاق در جامعه جاهلیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار با مربیان حلقه‌های صالحین بسیج استان اظهار داشت: برخی در جوامع بشری به دلیل حرص و طمع و پول انسان‌ها را می‌کشند و دروغ می‌گویند.

وی با بیان اینکه حرص و طمع مال دنیا در انسان، جاهلیت است، گفت: کم فروشی و گران فروشی، دروغ، تهمت و خیانت و نفاق در جامعه جاهلیت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به مربیان حلقه‌های صالحین افزود: مربیان حلقه‌های صالحین بسیج متصدی امر ارزشمندترین گوهرهای گرانبهای عالم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: شما افراد در حلقه‌های صالحین نباید روی ارزش‌های کاذب حساب باز کنید و کار ارزشمند شما فوق العاده ارزش دارد.

وی با بیان اینکه تمام جهان به دلیل نفوذ فرهنگ بیگانه آسیب دیده است، ادامه داد: شما افتخار عالم دین و تفکر بسیجی را دارا هستید و جایی که بحث هدایت و ضلالت است به موقع حضور دارید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: کار شما با هیچ کاری قابل قیاس نیست و زحمت و تلاش انبیا و اولیای الهی با دستان شما بارور می‌شود./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات