۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۶۲۶۵۲۹
استاد حوزه علمیه مازندران:

مذاکره، تنفس مصنوعی به آمریکای رو به افول است

مذاکره، تنفس مصنوعی به آمریکای رو به افول است
حجت الاسلام بابائیان، مذاکره را تنفس مصنوعی به آمریکای رو به افول دانست و گفت: سازش و تعامل با چنین کشور فریبکار و جنایکاری به منزله تسلیم شدن است.
حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، عدم سازش و مذاکره با آمریکا را بهترین راه جلوگیری از نفوذ مجدد آن‌ها در کشورمان دانست و گفت: ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر زیاده خواهی آمریکا، اثبات اقتدار ایران اسلامی است.
 
وی با اشاره به این که ابهت پوشالی آمریکا پس از شکست در طرح فشار حداکثری فرو ریخت، افزود: امروز آمریکا پس از چندین ماه از آغاز کارزار فشار حداکثری، نتیجه‌ای جز شکست و اقتدار ملت ایران در برابر خود ندارد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این اوج ساده لوحی است که ملت ایران با فشار و تشدید تحریم‌ها تسلیم خواسته‌های زیادخواهانه یک کشور زورگو و مستبد خواهند شد، بیان داشت: ایستادگی و مقاومت جزء اصول راهبردی و استراتژیک نظام اسلامی در چهل سال اخیر بوده است.
 
حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت خود، توطئه آمریکایی‌ها را به خودشان بازگرداندند، خاطرنشان کرد: تحریم‌ها و فشار‌های آمریکایی‌ها موجب اقتدار بیشتر نظام اسلامی و انزوای آمریکایی‌ها درجهان شده است.
 
وی با بیان این که آمریکا هیچ گاه مورد اعتماد نبوده و نخواهد بود، بیان داشت: کینه و دشمنی با اسلام ناب در نهاد و سرشت آمریکا موج می‌زند و این مسأله در طول چهل سال اخیر به وضوح ثابت شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، مذاکره را تنفس مصنوعی به آمریکای رو به افول دانست و خاطرنشان کرد: سازش و تعامل با چنین کشور فریبکار و جنایکاری به منزله تسلیم شدن است.
 
حجت الاسلام بابائیان با بیان این که آمریکا درچهل سال اخیر همواره در برابر ملت بزرگ ایران شکست خورده است، بیان داشت: آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران هر چه در توان داشت برای براندازی و تضعیف انقلاب به کار گرفت، اما همواره با ایستادگی این ملت شکست خورد.
 
وی با تأکید براین که قدرت آمریکایی‌ها در منطقه غرب آسیا با شکل گیری گروه‌ها و دولت‌های مقاومت هر روز رو به زوال قرار دارد، گفت: در سال‌های اخیر آمریکایی‌ها پس از سال‌ها حضور و سرمایه گذاری در خاورمیانه با تحمل شکست سنگین در برابر جبهه مقاومت به تدریج در حال خروج از منطقه هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکا امروز در حال احتضار سنگین به سر می‌برد، بیان داشت: به همین دلیل همه توان خود را به کار گرفته تا با مذاکره با جمهوری اسلامی ایران، جان دوباره بگیرد که مسؤولان ما باید هوشیار باشند تا فریب توطئه دشمنان را نخورند./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات