۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۶۲۶۵۵۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

جامعه اسلامی با بی عدالتی شکل نمی‌گیرد

جامعه اسلامی با بی عدالتی شکل نمی‌گیرد
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: با این همه بی عدالتی، حقوق‌های نجومی و اختلاس‌ها جامعه نمی‌تواند اسلامی باشد اما عدالت و ارشاد کردن سبب ایجاد جامعه اسلامی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار مسؤولان دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و مدیران مدارس حوزه علمیه استان اظهار داشت: بر همه روشن است که تحقق هر امری به دو اصل مقتضی و عدم مانع متکی است و دو چیز دیگر نیز شامل حرکت به سمت الگویی مشخص و توجه به آنچه بوده، است و باید شود لازم است.

وی گفت: انقلاب اسلام ما است نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر؛ اسلام به معنای واقعی نه اسمی برای همه الگو است و نمی‌توان مطلبی را بیان کرد که خدا روی آن حکم نداده باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نباید به برخی از موضوعات سرگرم و دچار مسائل حاشیه‌ای شویم، افزود: قبل از انقلاب استعمارگران بر کشور سلطه داشتند و همه امورات دست آن‌ها بود و حکومت شاه، مدرسه و هیات دولت را آن‌ها تعیین و تشکیل می‌دادند و برای خودشان حق یک طرفه قائل بودند.

متاسفانه بسیاری در داخل به انقلاب کم توجهی می‌کنند

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: استعمارگران بزرگترین مانع بر سر راه رشد معنوی و مادی بودند و در آن زمان نیز گرسنگی و قحطی بود و تنها عده‌ای خاص و محدودی که نوکری بیگانگان می‌کردند برخوردار بودند.

وی ادامه داد: دنیا از دور به انقلاب نگاه می‌کند و به آن توجه دارد اما متاسفانه بسیاری در داخل به انقلاب کم توجهی می‌کنند بنابراین باید کم توجهی خود را علاج کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هدف استعمارگران سلطه بر تمام کره زمین است، خاطرنشان کرد: دشمنان تشکیلات هر کشوری را ببینند که در حال رشد است خارج چارچوب قانونی و با کمال قساوت آن را نابود می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی و دیگر کشورهای استعمارگر اجازه نمی‌دهند کشورهایی مانند بحرین الفبای آزادی بگویند و امروز نیز در عراق، یمن، سوریه، پاکستان، افغانستان و نیجریه انواع و اقسام جنایت‌ها را انجام می‌دهند.

دشمنان اجازه بیان الفبای آزادی و استقلال به کشورهای منطقه نمی‌دهند

وی افزود: آن‌ها نمی‌گذارند که کشورهای منطقه الفبای آزادی و استقلال بگویند؛ امروز شرایط انقلاب اسلامی با همه متفاوت است و ما همه چیز را در کشور داریم و ایران اسلامی به برکت انقلاب به رشد علمی همه جانبه رسیده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: انقلاب اسلامی به همراه خود آزادی آورده اما برخی در داخل با بی انصافی از آزادی سوءاستفاده می‌کنند و به زمین و زمان بد و بیراه می‌گویند و برخی از بیت المال پول می‌گیرند به جای اینکه درس علمی در مدارس بدهند کار دیگری می‌کنند!

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد: انقلاب اسلامی مانند هواپیمایی است که تمام قطعات یدکی آن وجود دارد و باید پیچ و مهره کرد اما در این مسیر مانع است و آن مانع نیز شاید بی توجهی برخی از افراد در داخل به آنچه که داریم است.

وی عنوان کرد: جنگ‌های روانی دشمن، مسائل حاشیه‌ای، ترک مسائل اصلی، تحریم اقتصادی، فضای مجازی، وجود حزب‌ها و ناهنجاری‌ها و نفوذ در منابع تصمیم گیری و تصمیم سازی از جمله موانعی است که عدم پیچ و مهره کردن این هواپیما می‌شود اما ملت ایران همه چیز را دارد و چیزی کم نیست.

مردم با انتخابات نادرست مانع کار می‌شوند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب باید اینگونه موانع را برطرف کرد، گفت: مهم‌ترین کار انقلاب این است که اختیارات را از دشمنان گرفته و به مردم داده است اما خود مردم با انتخابات نادرست مانع کارشان می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد: مردم با انتخاب خود فلان رئیس را پشت میز کار می‌نشانند که متاسفانه برخی به شعارها و حزب‌های خاصی رای می‌دهند بدون اینکه کارآمدترین و سالم‌ترین راه را انتخاب کنند.

وی افزود: باید زمینه‌ای ایجاد شود که مردم احساس مسؤولیت کنند و بدون تحقیق و شناخت از فردی قدم از قدم برندارند و اگر خود فلان شخص را نمی‌شناسید باید از اطرافیان آن‌ها شناخت پیدا کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در بسیاری از نقاط و جاها موانع از سوی دولتمردان است، تصریح کرد: مسأله از مطالبه گری دولت وجود دارد و دولت مانند خانواده ما است و اگر نقد به آن می‌کنیم نباید برخی ناراحت شوند.

دولتمردان باید قانون را اجرا کنند نه اینکه به فکر سلیقه و حزب بازی باشند

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه به گفته یکی از وزرای دولت در هفته‌های اخیر برخی مسؤولان آمادگی دارند که به نحوی به ارباب رجوع «نه» بگویند، گفت: دولتمردان باید قانون را اجرا کنند نه اینکه به فکر سلیقه و حزب بازی باشند و باید جلوی تخلفات و بی قانونی گرفته شود.

وی بیان کرد: آیا قانون در کشور اجرا شده و جلوی تخلفات گرفته می‌شود؟ اگر اینطور است که نباید کاری روی زمین بماند؛ قوای سه گانه باید پاسخگوی مردم باشند و اگر می‌خواهیم گام دوم انقلاب را برداریم باید مسؤولان خوب و دلسوز انتخاب کنیم.

مرضی بدتر از تفکر لیبرال دموکراسی وجود ندارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: همچنان نتوانستیم طی 40 سال گذشته چهره دشمن مکار را معرفی کنیم و عاجز هستیم؛ سیستم و تفکر لیبرال دموکراسی دشمن انسانیت است و مرضی بدتر از این تفکر وجود ندارد چرا که آن‌ها ملاک هر امری را توجیه اقتصادی می‌دانند و هر چه توجیه اقتصادی داشته باشد برای آن‌ها خوب است و هر چه توجیه اقتصادی ندارد خوب نیست.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: آوار کردن مردم و کشتن زنان و مردان چه تفکری است؟، بعد از جنگ جهانی دوم تاکنون آمریکا در 52 کشور جهان دخالت غیرقانونی کرده چرا که به دنبال منافع خود هستند.

وی اذعان داشت: آمریکا هر جا قدم گذاشته سبب فحشا، فساد و قتل و غارت شده است؛ مانع در کشور را از بیرون ایجاد نکردند بلکه عناصری در داخل مانع کار هستند و متاسفانه فضای آلوده مجازی نیز توسط دولتمردان کشور پشتیبانی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید دولت سرزنده و طبق قانون و مجلسی بیدار و هوشیار داشت؛ به جوان تحصیل کرده ایرانی چه کاری واگذار شده که نتوانستند انجام دهند؟، متاسفانه به جوان بیکار توجهی نمی‌شود و به دیگر کشورها مهاجرت می‌کنند.

انقلاب ما عیب ندارد بلکه انتخاب ما عیب دارد/برخی از احمق‌ها در داخل به دنبال ترامپ هستند

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه انقلاب ما عیب ندارد بلکه انتخاب ما عیب دارد، افزود: امروز در گام دوم انقلاب نیاز به حرکت جهادی است تا دولت اسلامی شکل بگیرد نه اینکه بگویند من نمی‌توانم مردم را به زور به بهشت ببرم!

وی با بیان اینکه ابتدا باید دولت اسلامی و سپس جامعه اسلامی شکل گیرد، تصریح کرد: با این همه بی عدالتی، حقوق‌های نجومی و اختلاس‌ها جامعه نمی‌تواند اسلامی باشد اما عدالت و ارشاد کردن سبب ایجاد جامعه اسلامی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جنایت‌های دشمنان آنچنان زیاد است که با قلم و هنر نمی‌شود گفت و آن‌ها در صحنه میدانی از ماهیت کثیف خود پرده‌برداری کردند و سبب شرمندگی است که برخی به دنبال ترامپ هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد: آقایان به اصطلاح متمدن سلاح‌های شیمیایی را دست صدام‌ها می‌دهند تا زنان و مردان را مانند حشرات بکشند و برخی از شیطان‌ها و احمق‌ها نیز در داخل از آن‌ها پیروی می‌کنند و بزرگان علمی و دینی را ترور می‌کنند تا دشمنان راضی باشند./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
شتر سواری دولا دولا می شود یا نه؟
Iran, Islamic Republic of
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
مقاومت مبتنی بر گفتمان انقلابی یا تسلیم در برابر دوگانه مذاکره یا جنگ بر اساس سند راهبردی و تحولخواه گام دوم انقلاب:
تا زمانی که مشکلات ساختاری داخل کشور حل نشود، و اصلاحات ساختاری در اقتصاد،نظام پولی و بانکی رانتی کشور صورت نگیرد، دست آقایون و آقازاده های دزد ،رشوه خوار و رانتخوارشان از اقتصاد کشور کوتاه نشود، و هر مسئول فاسدی که در طول این ۴۰ سال در هر رده ای که از موقعیتشان سواستفاده کرده و فساد نموده اند و به قول معروف جیب انقلاب ، نظام و آرمان ها و ارزشهای والای شهدای مردم مظلوم رو زده و حالا کلاس سکولار و لیبرال شدنشان را به رخ مردم می کشند و بخاطر منافعشان ، پاسپورت خارجی و اقامت خارج از کشور خود و فرزندانشان دم از اعتدال گرایی و اصلاح طلبی می زنن و اصولگرای محافظه کار، اعتدالی یا اصولگرای اصلاح طلب شده اند!!!.خود را پشت سر مشکلات معیشتی مردم، ناشی از سوء مدیریت خودشان پنهان نموده ،،فرزندانشان رو به خارج از کشور فرستاده و برای خودشان در غرب خانه و کار و کاسبی راه انداخته اند، و علارغم بی میلی ظاهری مترصد فرصتی-معجزه تکرار- بواسطه مذاکره با غرب یا تهدید به تحریم نظام و باج خواهی با آشوب و قربانی کردن مردم...جهت حفظ منافع شخصی خود و خانواده در داخل و خارج از کشورند، محاکمه نشوند،مذاکره با ترامپ یا غیر ترامپ برای این مردم مظلوم و شهیدپرور بی فایده که هیچ ،پر ضرر هم هست.
0
0