۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۲۶۵۶۲
مسئول گروه تبلیغی رشد خبرداد؛

حضور ۵۰۰ دوچرخه سوار در همایش بزرگ دوچرخه سواران مهدوی

حضور ۵۰۰ دوچرخه سوار در همایش بزرگ دوچرخه سواران مهدوی
حجت الاسلام خوئینی با اشاره به حضور ۵۰۰ دوچرخه سوار در همایش بزرگ دوچرخه سواران مهدوی از برنامه های گروه تبلیغی رشد در ایام امامت امام زمان (عج) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسنعلی خوئینی مسئول گروه تبلیغی رشد در گفتگویی از برنامه های گروه تبلیغی رشد در روز امامت امام زمان (عج) خبر داد.

وی گفت: یکی از برنامه های گروه تبلیغی رشد، اعزام ۴۰۰ نفر از خواهران منطقه نیروگاه قم برای تجدید پیمان با امام زمان (عج) به مسجد جمکران بوده است.

مدیر گروه تبلیغی رشد با اشاره به هدف اصلی از برگزاری این برنامه اظهار داشت: هدف اصلی ما از اجرای این برنامه، انس با امام زمان (عج)، کاهش آسیب ها در حوزه مهدویت و خرافه زدایی از افکار این بانوان در موضوع مهدویت بود.

حجت الاسلام خوئینی همایش بزرگ دوچرخه سواران مهدوی را برنامه ی بعدی گروه تبلیغی رشد اعلام کرد و ادامه داد: در این برنامه از تمامی نوجوانان و جوانان منطقه نیروگاه دعوت شد که با حضور بیش ۵۰۰ دوچرخه سوار، یک همایش پرشور و هیجان برگزار شد.

وی ادامه داد: شعار ما در این برنامه «لبیک یا مهدی(عج)» و «نمازت را اول وقت بخوان» بود که با توجه به روایت شریف «هر عملی تابع نماز تو هست»، سعی داشتیم با ایجاد شور و نشاط در بین نوجوانان، فرهنگ نماز اول وقت را در بین نوجوانان و جوانان ترویج دهیم. در انتها به برندگان این همایش جوایز ارزنده ی نقدی و غیر نقدی اهدا شد.

مدیر گروه تبلیغی رشد ضمن تقدیر از دفتر تبلیغات اسلامی گفت: این همایش با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر سعید روستا آزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و حجت الاسلام شریعتمداری رئیس اداره اعزام اداره کل تبلیغ عمومی برگزار شد.

حجت الاسلام خوئینی ضمن تأکید بر اهمیت ارتباط صمیمی بین طلاب و دانش آموزان عنوان کرد: هدف اصلی ما از برگزاری این همایش، علاوه بر ایجاد شور و نشاط در بین نوجوانان و جوانان، ایجاد ارتباط صمیمی و نزدیک بین طلاب و دانش آموزان در حین فعالیت ورزشی بود. ما توانستیم ۵۰۰ نوجوان را شناسایی کنیم و یک شبکه از نوجوانان علاقه مند و فعال ایجاد کنیم.

وی سومین برنامه ی گروه تبلیغی رشد را کتاب خوانی مهدویت خواند و اظهار داشت: با همکاری معاون محترم فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، کتاب هایی در اختیار ما قرار گرفت. در این برنامه ما در مدارس حضور پیدا خواهیم کرد و یک ساعت مطالعه با موضوع مهدویت و نماز بین دانش آموزان برگزار می کنیم و سپس در مسابقه مکتوب آن کتاب شرکت می کنند و جوایزی به دانش آموزان اهدا خواهد شد./1330/ج

ارسال نظرات