۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۶۲۶۷۰۳
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری:

ایجاد ترس، اختلاف و جنگ در کشورهای اسلامی از حربه‌های دشمنان است

ایجاد ترس، اختلاف و جنگ در کشورهای اسلامی از حربه‌های دشمنان است
آیت الله سلیمانی گفت: ایجاد اختلاف، جنگ، ترور و کودتا و ایجاد ترس و هراس در کشورهای اسلامی از حربه‌های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در نشست مشترک علمای اهل سنت و اهل تشیع خراسان جنوبی اظهار داشت: دشمنان از میانمار تا عراق و از افغانستان تا سوریه و فلسطین به دنبال نابودی اسلامی هستند.

وی گفت: دشمنان با انگیزه‌های گوناگون کمر به تجزیه اسلام و مسلمانان بستند و می‌خواهند جامعه اسلامی را به تفرقه بیاندازند و وحدت و انسجام بین مسلمانان خدشه دار کنند.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: ایران اسلامی با کشور عربستان سعودی هیچ مشکل و دعوایی ندارد اما هر زمان در مسیر دشمن و مجری منویات آمریکا باشند ملت ایران با آن‌ها مخالف است.

آیت الله سلیمانی تصریح کرد: در هر جایی که نظام سلطه بخواهد سلطه گری علیه ملت مظلوم شیعه و اهل سنت داشته باشد با آن‌ها مخالف هستیم و ایجاد اختلاف، ایجاد جنگ، ترور و کودتا و ایجاد ترس و هراس در کشورهای اسلامی از حربه‌های دشمنان است.

وی ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی از عوامل گسترش فقر، فحشا، بیماری، توسعه موادمخدر و بیماری‌های مزمن مانند ایدز هستند و جلوگیری از پیشرفت و توسعه از جمله برنامه‌های دشمنان است.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ایران اسلامی یک کشور پویایی است اما دشمن با این نیز مخالف بوده و زیرساخت‌های کشور را نشانه گرفته است.

آیت الله سلیمانی با بیان اینکه نظام اسلامی نسبت به مردم در ارائه خدمات اقتصادی و درمانی نگاه یکسانی دارد، اظهار کرد: باید با همدلی و وحدت در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم و خدا، پیغمبر و کتاب و قبله برای مسلمانان یکی است.

وی افزود: برخی وحدت را مشروط به اقتدار نظام حتی مشروط برخواسته‌های خود می‌دانند و تا اقتدار ضعیف و مشکلی ایجاد شد آن را به وحدت ربط می‌دهند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات