۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۶۲۶۷۵۲

تجمع ۱۰ هزار نفری بسیجیان در قزوین برگزار می‌شود

تجمع ۱۰ هزار نفری بسیجیان در قزوین برگزار می‌شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن (ع) قزوین گفت: تجمع شکوه مقاومت و پایداری با حضور بیش از ۱۰ هزار نفر از بسیجیان در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، محسن شیخ حسنی درباره فرارسیدن هفته بسیج و اقدامات سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین اظهار داشت: امسال با فرارسیدن چهلمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) به دنبال اجرای برنامه های ممتاز و نمونه در سطح استان قزوین هستیم.

وی با اشاره به اینکه شعار هفته بسیج در سال 98 " بسیج، 40 سال خدمت، جهاد و شهادت" نامگذاری شده است، افزود: برنامه های هفته بسیج در ناحیه قزوین در زمینه های مقاومت، ایثار و شهادت، اخلاق و معنویت، علم و فناوری، سبک زندگی اسلامی ایرانی، فرهنگ و بصیرت، دفاع و امنیت و اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

شیخ حسنی افزود: البته هر ساله به صورت عادی و معمول بسیجیان شهر قزوین برنامه های مختلفی را برای این هفته پربرکت انجام می دهند ولی امسال در نظر داریم این برنامه ها به صورت ویژه تر برگزار کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن (ع) قزوین با اشاره به اینکه در هفته بسیج 40 برنامه در 40 مسجد محوری قزوین برگزار خواهد شد، عنوان کرد: دعوت از سخنرانان مطرح کشوری که در افزایش بصیرت افزایی مردم و بسیجیان نقش ویژه ای دارند یکی از برنامه هایی است که امیدواریم در هفته بسیج برگزار شود.

وی تصریح کرد: تجمع شکوه مقاومت و پایداری که هر سال با حضوری پنج هزاری نفری بسیجیان در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار می شد امسال به صورت باشکوه تر و با حضور 10 هزار نفری بسیجیان شهرستان قزوین و با سخنرانی یکی از مسئولان کشوری و لشکری برگزار می‌شود.

شیخ حسنی با اشاره به اینکه در این ایام اردوهای دانش آموزی راهیان نور برگزار می شود، گفت: برای رده سنی جوانان و نوجوانان برگزاری مسابقات بزرگ ورزشی و فرهنگی در سطح شهرستان قزوین از دیگر برنامه هایی است که با همت و تلاش بسیجیان قزوینی برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن (ع) قزوین افزود: پخش مستندهای به روز و تازه اکران شده که توسط موسسات و مراکز انقلابی تولید شده‌اند از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته بسیج برگزار می‌شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات