۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۶۲۷۰۶۰
نماینده ولی فقیه در مازندران:

وجود برخی مظاهر بدحجابی در کشور زیبنده جامعه اسلامی نیست

وجود برخی مظاهر بدحجابی در کشور زیبنده جامعه اسلامی نیست
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با انتقاد از وجود برخی مظاهر بدحجابی در جامعه اسلامی، گفت: این وضعیت و شرایط زیبنده یک جامعه دینی نیست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار کارکنان اداره کل امور بانوان استانداری، شرط رستگاری را حرکت در مسیر عبودیت، بندگی، ایمان و عمل صالح دانست.
 
وی، سیره ائمه اطهار(ع) را الگویی ارزشمند برای سعادت و تعالی انسان دانست و با بیان این که حضرت فاطمه زهرا(س) در همه امور الگویی تراز اول برای بانوان جامعه اسلامی هستند، افزود: بانوان جامعه باید بیش از پیش از این بانوی بزرگوار الگو بپذیرند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود به نقش مهم خانواده در پیشرفت جامعه اسلامی اشاره کرد و با بیان این که سلامت جامعه در گرو سلامت خانواده و بانوان است، خاطرنشان کرد: زنی که به آسیب های اجتماعی و اخلاقی مبتلا می شود، آسیب های بسیاری برای جامعه خواهد داشت.
 
امام جمعه ساری، تحقق مازندران سالم را در گرو نقش آفرینی بانوان در جامعه دانست و افزود: متأسفانه استان ما با آسیب ها و مشکلات فرهنگی و اجتماعی مواجه است که همه باید برای رفع و کاهش این مشکلات تلاش کنند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران، دین و ارزش ای معنوی و الهی را راهکاری ارزشمند در جهت کاهش مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی دانست و خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت ها به منظور گسترش و تقویت معارف دینی در جامعه بهره گرفته شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی، ترکیب دین و سیاست را عامل رشد و توسعه جامعه دانست و تصریح کرد: امروز باید از همه ظرفیت های مناسب در جهت بالا بردن شاخص های سلامت جامعه دینی بهره گیریم.
 
وی در ادامه سخنان خود داشتن روحیه جهادی و تفکر انقلابی را بهترین راه مقابله و کاهش مشکلات در جامعه عنوان کرد و افزود: با بهره گیری از این تفکر اصیل و ارزشمند می توانیم همه مشکلات را به راحتی پشت سر بگذاریم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران، سلامت خانواده و فرزندان را یک اصل مهم در جامعه دانست و تصریح کرد: امروز حفظ سلامت خانواده بسیار اهمیت دارد و نقش بانوان در تحقق این امر بسیار مهم است.
 
وی در ادامه سخنان خود به مسأله مهم عفاف و حجاب در جامعه اسلامی اشاره کرد و بیان این که پایبندی به ارزش های دینی و اسلامی بسیار اهمیت دارد، بیان داشت: امروز یکی از وظایف آحاد جامعه حفظ ارزش های دینی و اسلامی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با انتقاد از وجود برخی مظاهر بدحجابی در جامعه اسلامی گفت: این وضعیت و شرایط زیبنده یک جامعه دینی نیست./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات