۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۶۲۷۲۷۰
امام جمعه اهواز:

مسؤولان باید در خط مقدم مواجهه با سختی‌ها باشند

مسؤولان باید در خط مقدم مواجهه با سختی‌ها باشند
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: امروز در شرایط سخت اقتصادی یک سیاستمدار در نظام اسلامی باید نخست سختی‌ها را بچشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، امام جمعه اهواز، در خطبه‌های نماز جمعه امروز اهواز با بیان اینکه پیامبراکرم (ص) و اهل بیت کرام شان همواره در تحمل سختی‌ها پیشگام بودند، خاطرنشان کرد: زمانی که سختی‌ها در جنگ‌های صدر اسلام شدت می‌یافت، رسول خدا (ص) و اهل بیتش در خط مقدم بودند، وقتی پای خطر باشد آن حضرت به همراه اهل بیت پیشگام بودند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه امروز در شرایط سخت اقتصادی یک سیاستمدار در نظام اسلامی باید نخست سختی‌ها را بچشد، عنوان داشت: مسؤولان و خانواده هایشان باید فشار اقتصادی را تحمل و پیشگام رویارویی با سختی‌ها شوند تا سایر مردم سالم بمانند، مسؤولان نظام اسلامی باید الگوی تقوا و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه زمان فداکاری و کم بردن باید مسؤولان پیشگام باشند، بیان داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی هرگاه خواستار معرفی یک فرد باتقوا شدیم باید سیاستمدار جمهوری اسلامی را به یاد بیاوریم، در گام دوم باید به این قله برسیم که یک مسؤول بتواند امام جمعه شهر شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد به تلاش‌ها برای چند قطبی کردن کشور و اینکه در کشور تنها یک قطب به فرماندهی رهبر انقلاب وجود دارد، اظهار داشت: با پیگیری‌های قوه قضائیه، برخورد با مفاسد اقتصادی ادامه دارد و بسیاری از کارخانه‌هایی که سال‌ها تعطیل بودند به فعالیت در آمدند.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید در خط مقدم مواجهه با سختی‌ها باشند، تصریح کرد: با چنین عملی مسؤولان پیش از بیان هر سخنی، از مردم عمل به آن سخن را خواهند دید./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات