۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۶۲۷۳۶۶
تولیت مدرسه علمیه امام صادق:

جوانان با پژوهش های علمی قرآنی به مردم خدمت کنند

جوانان با پژوهش های علمی قرآنی به مردم خدمت کنند
آیت الله محمودی با بیان اینکه سعادت و عزت بشر نیازمند تبعیت از قرآن و عترت است، گفت: جوانان با پژوهش های علمی قرآنی به مردم خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی تولیت مدرسه علمیه امام صادق(ع)، امروز در دیدار محمد مهدی حق گویان، نابغه قرآنی و حافظ بین المللی که در دفتر وی صورت گرفت، گفت: فسق و فجور در جهان بیداد می کند و دنیا را تاریکی گناه فرا گرفته است.

وی تنها راه نجات از تاریکی و ظلمت را رجوع به آیات و روایات دانست و ادامه داد: انسان به واسطه قرآن کریم می تواند از چشمه فیوضات آن کتاب آسمانی بهره برده و سعادتمند شود.

آیت الله محمودی گلپایگانی با تاکید بر اینکه علما و اندیشمندان با تحقیق و تفحص در آیات الهی برای رفع مشکلات کنونی جوامع بشری فکری بیاندیشند، ابراز کرد: تنها راه نجات از مشکلات جوامع بشری تمسک به قرآن کریم و کلام ائمه اطهار(ع) است.

تولیت مدرسه علمیه امام صادق(ع) با خطاب قرار دادن جوانان قرآنی، اظهار داشت: جوانان باید توجه داشته باشند که از فعالیت های علمی و پژوهشی در زمینه علوم قرآنی غفلت نکنند و با عزمی جدی در راستای خدمت به جامعه پژوهش های علمی علوم قرآنی را از نظر کمی و کیفی افزایش دهند.

وی معارف و گفتمان قرآنی را برای جوامع اسلامی عزت آفرین دانست و گفت: امروز دشمنان توطئه های فراوانی در جهت دور ساختن امت اسلام از قرآن طراحی و اجرا می کنند زیرا آنان می دانند مسلمانان با تبعیت از آیات الهی است که عزتمند و مقتدر می شوند.

آیت الله محمودی گلپایگانی در پایان خاطرنشان کرد: انسان اگر راهی غیر از قرآن و عترت انتخاب کند نمی تواند در مسیر سعادت گام بردارد./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات