۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۶۲۷۷۸۴
مدیرعامل خبرگزاری رسا اعلام کرد؛

آمادگی خبرگزاری رسا برای تعامل با مؤسسه دائره المعارف فقه اسلامی

آمادگی خبرگزاری رسا برای تعامل با مؤسسه دائره المعارف فقه اسلامی
حجت الاسلام محققی مؤسسه دائره المعارف فقه اسلامی رامرکزی معتبر و دارای تولیدات ارزشمند دانست و از آمادگی خبرگزاری رسا برای تعامل با این مؤسسه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل مؤسسه رسا در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین حسن نظری شاهرودی رییس مؤسسه دائره المعارف فقه اسلامی بر مذهب اهل بیت(ع)، گزارشی از فعالیت های این رسانه انقلابی حوزوی ارائه کرد.

مدیرعامل خبرگزاری رسا گفت: افزون بر فعالیت خبرگزاری رسا در سرویس های مختلف، نشریه رسائل با شعار اندیشه حوزه علمیه عصر انقلاب اسلامی و پایگاه تخصصی فقه حکومتی وسائل نیز به صورت تخصصی ماموریت های مشخصی را مسیر مرجعیت خبری حوزه های علمیه دنبال می کنند.

مدیرعامل خبرگزاری رسا مؤسسه دائره المعارف فقه اهل بیت(ع) را مرکزی معتبر در جهان اسلام و دارای تولیدات و محصولات علمی، پژوهشی و فقهی ارزشمند و برخوردار از پژوهشگران و محققان نخبه و انقلابی دانست.

حجت الاسلام محققی با تجلیل از مجاهدت ها و تلاش های عالمانه حضرات آیات هاشمی شاهرودی و حائری رؤسای فقید این مرکز مهم علمی، حجت الاسلام والمسلمین حسن آقا نظری شاهرودی رییس کنونی دائره المعارف فقه اسلامی را عالمی فرهیخته، نظریه پرداز و متواضع توصیف و برای ایشان و همکارانش در مسیر به سرانجام رساندن تدوین دائره المعارف فقه اسلامی و دیگر تولیدات ارزشمند علمی مرکز آرزوی توفیق کرد.

وی گفت: با عنایت رهبر معظم انقلاب و تلاش عالمان این موسسه، محصولات فقهی ارزشمندی در دائره المعارف فقه اسلامی بر مذهب اهل بیت(ع) تولید و منتشر شده و آرزوی مرحوم حضرت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی برای اعتلای این موسسه و دائره المعارف فقه شیعی تحقق یافته است، اما متاسفانه به دلیل ضعف در اطلاع رسانی، جامعه نخبگانی کشور و حتی حوزویان چندان در جریان این دستاوردهای ارزشمند نیستند.

حجت الاسلام محققی ادامه داد: در دوره فعلی اندوخته عظیم علمی فقهی شیعه را در اختیار داریم و زمان آن رسیده که از این ثمرات و گنجینه ارزشمند به خوبی استفاده و بهره برداری کنیم.

 مدیرعامل مؤسسه رسا اعلام کرد: خبرگزاری رسا آماده همکاری و تعامل با دائره المعارف فقه اسلامی به منظور اقدامات مشترک و نیز اطلاع رسانی فعالیت ها و تولیدات فقهی صورت گرفته در این مرکز است. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات