۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۶۲۷۸۱۱
استاندار لرستان:

پیام حضور مردم، ماندگاری پای انقلاب و وفاداری به رهبری است

پیام حضور مردم، ماندگاری پای انقلاب و وفاداری به رهبری است
استاندار لرستان با بیان اینکه حضور امروز مردم خط آنان را از اغتشاشگر جدا کرد، گفت: پیام این حضور ماندگاری پای انقلاب و وفاداری به رهبری است.

سیدموسی خادمی، استاندار لرستان، در حاشیه راهپیمایی مردم در محکومیت تخریب اموال عمومی توسط اغتشاشگران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: خط مردم از اغتشاشگران جدا است.

وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی افزود: رسیدگی به وضع اقتصادی جامعه و رفع مشکلات مردم خواسته به حقی است و مسؤولان باید به فکر رفع این مشکلات باشند.

خادمی بر ضرورت مدیریت بازار و کنترل قیمت ها تأکید کرد و اظهار داشت: نباید اجازه داد که افزایش قیمت بنزین تأثیری بر گرانی دیگر کالاها داشته باشد و باید جلوی فشارهای اقتصادی گرفته شود.

وی با اشاره به رنج بردن مردم از مشکلات معیشتی خاطرنشان کرد: نگرانی مردم و اعتراضات به حق از گرانی ها نباید نادیده گرفته شود و اما نباید اجازه داد اغتشاشگران از تجمعات اعتراض آمیز مردم سوء استفاده کنند.

استاندار لرستان تصریح کرد: حضور امروز مردم در راهپیمایی پیام ماندگاری آنان پای انقلاب و نظام را به گوش دنیا رساند و مردم با حضور خود اعلام کردند که با وجود این مشکلات دست از نظام و انقلاب نمی کشند و همواره تبعیت خود را از رهبری اعلام کرند.

وی با اشاره به اینکه اغتشاش و بر هم زدن امنیت جامعه نقشه دشمن است، خاطرنشان کرد: پیام حضور امروز مردم در راهپیمایی جدا کردن معترض از اغتشاشگر بوده و مردم با حضوری با بصیرت وفاداری خود را از انقلاب، امام و رهبری اعلام کردند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات