۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۲۷۸۳۱

اجتماع بصیرتی مردم گیلان در محکومیت اغتشاشگران

اجتماع بصیرتی مردم گیلان در محکومیت اغتشاشگران
مردم ولایتمدار استان گیلان در راستای حمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی و محکوم کردن آشوب‌های اخیر در رشت و دیگر شهرستان‌های گیلان راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، پیش از ظهر امروز اجتماع بزرگ خالقان حماسه ۸ دی گیلان بار دیگر به جهت حمایت از سکان‌دار انقلاب اسلامی در پی تصمیم اخیر سران قوا نسبت به اصلاح قیمت بنزین و همچنین محکوم کردن اقدام اراذل گونه آشوب‌طلبان در میدان شهدای ذهاب شهر رشت برگزار شد.

شهروندان دیار میرزا در اجتماع مردمی خود با فریادها و پژواک‌های انقلابی خود ثابت کردند در مواقع حساس و بحران‌ها که ولی‌فقیه زمانشان نیاز به حضور دارند در میدان هستند و هیچ‌گاه در پیچ‌های حساس و گردنه‌های پرخطر ولی‌فقیه و مردم خود را تنها نمی‌گذارند.

مردم شهر رشت در این اجتماع مشق ولایتمداری کرده و بار دیگر با شعارهای ضد استکباری، ضد صهیونیستی هرگونه آشوب و ناآرامی از سوی اراذل‌واوباش را در موج اعتراضات مردمی محکوم کردند.

مردم رشت که بسیار خوب فرامین امامین انقلاب را درک کرده‌اند، به یاد دارند که امام راحلشان فرمودند؛ «پشتیبان ولی‌فقیه باشید تا به مملکتمان آسیبی نبیند» و این سخن گوهربار را نه در خاطره بلکه در هر رویداد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خود مرور می‌کنند.

همچنین دختران، پسران، مردان و زنان غیور رشتی که فشارهای اقتصادی و تنگ معیشتی را به‌صورت روزمره حس می‌کنند، در اجتماع هزاران نفری امروز خود در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت، ارتقای سطح رفاه خود را فریاد کشیدند و بهبود وضع معیشتی را در گرو مطالبه گری قانونی دانستند.

در سایر شهرستان‌گیلان از جمله تالش و لنگرود نیز شاهد اجتماع مردمی با وجود برودت هوا بودیم./1350/د101/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات