۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۶۲۷۸۲۱
در اعتراض به اغتشاشات اخیر صورت گرفت؛

دفاع دارالمجاهدین همدان از «اقتدار و امنیت»

دفاع دارالمجاهدین همدان از «اقتدار و امنیت»
راهپیمایی پرشور مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان در اعتراض به اغتشاشات اخیر در کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، صبح امروز راهپیمایی «دفاع از اقتدار و امنیت» مردم ولایت‌مدار دارالمومنین همدان در اعتراض به اغتشاشات اخیر در کشور و حمایت کشورهای مستکبر از این اقدام برگزار شد.

با وجودی که هوا سرد بود و بارش برف تردد را سخت کرده بود، مردم دیار دارالمجاهدین آمدند و با شعار «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر فتنه‌گر» و «مرگ بر آمریکا» بار دیگر بیعت خود با آرمان‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری را فریاد زدند.

مسیر راهپیمایی از میدان امام خمینی(ره) تا آرامگاه بوعلی مشخص شده بود، در این تجمع، مردم ضمن اینکه اقدامات برهم زنندگان امنیت به ویژه تخریب‌کنندگان اموال عمومی و شخصی مردم را محکوم کردند از مسوولان خواستند نسبت به حل مشکلات معیشتی حساس بوده و در این راه با برنامه و پرقدرت پیش روند.

در این راهپیمایی نماینده ولی فقیه در استان همدان در جمع مردم ولایی همدان از آنها تشکر کرد و با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه همدان بار دیگر بصیرت خود را نشان دادند نکاتی را در مورد ضرورت سهمیه‌بندی بنزین، اهمیت توجه به مردم در اقناع‌سازی و همراهی آنها در اجرای طرح‌های بزرگ اقتصادی، لزوم توجه به مطالبات به حق مردم از سوی مسوولان و جدا بودن خط آشوبگری و فتنه از اعتراضات به حق را مطرح کرد.

مردم نیز با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» صحبت‌های آیت‌الله شعبانی را تأیید کردند و فریاد زدند که هیچ گاه به هیچ دشمنی اجازه دخالت در امور داخلی کشور را نخواهند داد./1350/د101/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات