۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۶۲۷۸۴۹
در محکومیت آشوبگری اشرار؛

مردم قم و طلاب برای لبیک به فرمایشات رهبر انقلاب به پا می خیزند

مردم قم و طلاب برای لبیک به فرمایشات رهبر انقلاب به پا می خیزند
در ادامه قیام های خود جوش مردم با بصیرت ایران علیه توطئه اخیر ضد انقلاب، مردم انقلابی قم نیز در خاستگاه انقلاب اسلامی در محکومیت آشوبگری های اشرار راهپیمایی می کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، در ادامه قیام های خود جوش مردم با بصیرت ایران علیه توطئه امنیتی اخیر ضد انقلاب، مردم انقلابی قم نیز در خاستگاه انقلاب اسلامی در محکومیت آشوبگری های اشرار و و خشونت و تخریب اموال عمومی و اموال مردم راهپیمایی می کنند.

بر اساس این گزارش، پس از گران شدن بنزین و نگرانی جامعه از این افزایش قیمت، مردم تجمعات اعتراضی مسالمت آمیزی را در نقاط مختلف کشور برگزار کردند که عده ای از اشرار و آشوبگران تحت مدیریت گروه های ضد انقلاب دست به خشونت و تخریب اموال عمومی زدند و مدافعان امنیت کشور را به شهادت رساندند.

مردم ایران که به حق دنبال مطالبات اقتصادی و معیشتی خود بودند و تنها برای ابراز نگرانی از آینده اقتصادی خود به خیابان ها آمده بودند ناگهان با سوء استفاده و فرصت طلبی اشرار و اغتشاش گران مواجه شدند و با وجود اعتراضاتی که حق آن ها بود، هوشمندانه صف خود را از مزدوران و ضد انقلاب جدا کردند و توطئه دشمنان را بار دیگر ناکام گذاشتند.

ملت ایران پس از تشخیص درست صف بندی مردم معترض و اشرار، در تجمع های خودجوشی حمایت خود را از انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اعلام و تأکید کردند که اجازه نخواهند که دشمنان از مطالبات اقتصادی آن ها سوء استفاده و موج سواری کنند.

در همین راستا ابتدا مردم زنجان چراغ بصیرت را روشن کردند و سپس مردم آذربایجان شرقی و دیگر استان ها مانند گیلان، کرمان، فارس و همدان به میدان آمدند و بر اساس گزارش ها این تجمعات خودش در سراسر کشور پیگیری خواهد شد، گرچه انتظار می رفت قم به عنوان خاستگاه انقلاب که در برهه های مختلف پیشگام حرکت های بصیرت افزا و انقلابی بوده در جریان اخیر هم پیشگام می بود و نقش آفرینی جدی تری می کرد.

بر این اساس راهپیمایی مردم انقلابی و غیور قم، طلاب و فضلا در محکومیت آشوبگری های اخیر ساعت 10صبح روز پنج شنبه 30 آبان ماه با حضور پرشور و حماسی آحاد مردم فهیم و زمان شناس خاستگاه انقلاب اسلامی از مصلای قدس به سمت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار خواهد شد و سخنران مراسم آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و امام جمعه قم خواهد بود.

همچنین نهادهای حوزوی و انقلابی نیز از مردم قم برای حضور پرشور در راهپیمایی لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب دعوت کردند.

محمد قمین
ارسال نظرات