۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۶۲۷۹۴۶

خروش مردم البرز علیه اغتشاشگران

خروش مردم البرز علیه اغتشاشگران
راهپیمایی مردم استان البرز علیه آشوب‌گران آغاز شده و بار دیگر مردم این استان به خیابان‌ها آمده‌اند و با مشت‌های گره‌ کرده علیه مخلان نظم و امنیت شعار سر می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری رسا، بار دیگر مردم دلاور استان البرز با هدف بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به خیابان‌های این استان آمدند و با مشت‌های گره‌کرده خود علیه آشوب‌گران و حمایت‌کنندگان آنان شعار سر می‌دهند.

این بار البرزی‌های غیور با حمل پلاکاردهای «مرگ بر فتنه‌گر و منافق» و «مرگ بر اسراییل» و «رهسپاریم با ولایت تا شهادت» حماسه‌ای دیگر از عشق به ولایت را به نمایش گذاشته‌اند و خط بطلانی بر تمام شیطنت‌های دشمنان ترسیم کردند.

مسؤولان استانی نیز پا به پای مردم ولایت‌مدار استان البرز در صحنه حضور دارند و گام برمی‌دارند تا سیلی محکمی به صورت بدخواهان این نظام بزنند و تصاویر زیبایی از همدلی و هم‌صدایی خود را خلق کنند.

دشمنان باید بدانند ملت ایران تا پای جان از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهد کرد؛ مردم شهیدپرور البرز با حضور پرشور امروز خود پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان قسم‌خورده این نظام می‌دهند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و فتنه‌گران می‌زنند.

آن‌ها با حضور خود به دشمن می‌فهمانند که ملت ایران را از شهادت نترساند؛ ملتی که هشت سال جنگ تحمیلی و بدترین شرایط اقتصادی آن زمان را تحمل کرده است بیدی نیست که با باد تحریم‌های دشمنان بلرزد و شجاعانه در راه رسیدن به اهداف این انقلاب گام‌های استوارتری را برمی‌دارد.

راهپیمایی پرشور مردم انقلابی استان البرز در محکومیت اغتشاشات اخیر بیانگر حرف‌های دل مردم است و تجمع معاندین و فتنه‌گرانی که قصد برهم‌زدن آرامش این ملت را دارند در مقابل انبوه جمعیت امروز معترضان به آشوب، اندک است.

حضور پرشور این مردم موجب خواهد شد تا هیچ اثری از فتنه‌گران و برهم‌زنندگان نظم و امنیت در جامعه برجا نماند و تمام نقشه‌های شوم و پلید آن‌ها نقش بر آب شود؛ بار دیگر دست بدخواهان نظام از این مملکت کوتاه خواهد شد.

دختر جوانی که به همراه مادر و برادرش به این راهپیمایی آمده به خبرنگار فارس می‌گوید: گرانی و سختی معیشت برای همه است اما کسانی که پشت نقاب دلسوزی مردم به تمام اموال آن‌ها آسیب وارد می‌کنند معترض واقعی نیستند و تنها به نام اعتراض، فصد برهم‌زدن امنیت جامعه را دارند.

آقای میانسالی که خود را کارمند یکی از ادارات البرز معرفی می‌کند به همراه خانواده به جمع راهپیمایان می‌پیوندد و به خبرنگار فارس می‌گوید: ما روزهای سخت تر از این را گذرانده و سربلند بیرون آمده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم نقشه‌های پلید عده‌ای دست‌نشانده دولت آمریکا در ایران عملی شود.

در شهرستان فردیس استان البرز نیز مردم ولایت‌دوست و مؤمن با سر دادن شعارهای «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و با در دست داشتن پلاکاردهایی با محتوای «اغتشاش=ضربه به تولید»، «هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید» و «خواب برگشت آمریکا به این کشور غیرقابل تعبیر است» خشم و انزجار خود را از آشوب‌گران و اخلالگران امنیت اعلام می‌کنند.

کارگران تولیدی پوشاک در شهرستان فردیس که کارگاه تولیدی آن‌ها توسط اغتشاشگران به آتش کشیده شده در این تجمع با حمل پلاکاردهایی با عنوان «گناه من‌چه بود؟»، «سهم کارگران از اغتشاش تنها و تنها بیکاری» و «کارگر بیکار است، از اغتشاش بیزار است» تنفر خود را از کسانی که موجب سوختن ابزار کار و سرمایه آن‌ها شده‌اند اعلام‌ می‌کنند.

همچنین در محمدشهر کرج نیز مانند دیگر شهرستان‌های استان البرز مردم فهیم به عنوان سربازان ولایت از منویات مقام معظم رهبری دفاع و بار دیگر اعلام می‌کنند که تا پای جان‌گوش به فرمان سید علی خواهند بود و اجازه نمی‌هند آشوب‌گران امنیت مردم را به خطر بیندازند.

آشوب‌گران بدانند دستشان برای این مردم رو شده است. مردم ولایت‌مدار و عاشقان میهن اسلامی به خوبی می‌دانند دشمن هر بار به بهانه‌های جدید سعی دارد به اموال عمومی و خصوصی آن‌ها آسیب وارد کند اما در کمترین زمان ممکن نقاب نوع‌دوستی و دفاع از چهره آن‌ها برداشته و چهره پلید و دست‌نشانده آنان نمایان می‌شود. این کارها نه تنها مردم را خسته نمی‌کند بلکه موجب همبستگی بیش از پیش آن‌ها با ولایت و نظام می‌شود./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات