۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۶۲۷۹۲۷
خروش دوباره مردم دیار خون و قیام؛

پاسخ کوبنده مردم قم به دسیسه گری منافقان و آشوب گران

پاسخ کوبنده مردم قم به دسیسه گری منافقان و آشوب گران
مردم بصیر قم دوشادوش علما و روحانیان با شرکت در راهپیمایی، اقدامات اشرار علیه امنیت کشور و تخریب اموال عمومی را محکوم و با رهبر معظم انقلاب بیعت مجدد کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، راهپیمایی خودجوش مردمی لبیک به مقتدای عظیم الشأن امت اسلامی و حمایت از اقتدار و امنیت کشور در برابر شرارت های آشوب گران و دسیسه آمریکایی صهیونیستی و مزدوران استکبار پیش ظهر امروز در قم برگزار شد.

طلاب، اساتید، روحانیان، علما و عموم مردم قم در مسیر بین مصلای قدس تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) راهپیمایی کرده و با شعارهای ضد استکباری و ضد آمریکایی و البته فریاد نفرت و برائت از منافقان کوردل ثابت کردند که همچنان پای ارزش های انقلاب و آرمان های امام راحل و فرامین رهبر معظم انقلاب ایستاده اند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق»،  «مرگ بر آشوبگر»، «فتنه‌گر حیا کن توطئه را رها کن»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «الله اکبر جانم فدای رهبر»، اقدام آشوبگران و فتنه‌گران در تخریب و آسیب به اموال عمومی را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی باشکوه در حمایت از امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی، به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و انزجار خود را از حرکت اخیر آشوبگران و دشمنان خارجی و داخلی فریاد کردند.

مرد و زن و پیر و جوان با شرکت در این راهپیمایی صف خود را از آشوبگران جدا کرده و اعلام کردند فرمایشات رهبری فصل الخطاب همگان است.

گفتنی است، روز گذشته مراکز و نهادهای حوزوی نیز از مردم برای شرکت در راهپیمایی مردمی لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و در حمایت از اقتدار و امنیت کشور دعوت کردند./1330/پ202/ق

ارسال نظرات