۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۶۲۸۰۰۴
امام جمعه بندرعباس مطرح کرد؛

بصیرت، سلاح برنده مردم ایران

بصیرت، سلاح برنده مردم ایران
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان سلاح بصیرت را سلاح برنده مردم ایران دانست و از مردم بابت خنثی سازی فتنه دشمنان قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده که در راهپیمایی پرخروش بندرعباس سخن می‌گفت بصیرت را سلاح برنده مردم هرمزگان و ایران دانست و اظهار داشت: سلاح برنده مردم ایران و هرمزگان این است که اهل بصیرت و صبر هستند و فتنه‌هایی را که وابستگان به مثلث غربی،عربی و عبری ایجاد می‌کنند خنثی می‌نمایند.

وی امنیت را نیاز امروز جامعه دانست و افزود: امنیت در کنار تمام مقوله ها از برکات انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: کشور ما کشور امنی است و این امنیت را ساده به دست نیاورده‌ایم و امروز حراست از امنیت کشور را باید پاس بداریم.

وی با تاکید بر اینکه مردم عزیز بزرگوار ما قدر امنیت خودشان را می دانند اضافه کرد: کسانی که اجیر شده بودند برای آزار و اذیت ملت ایران، امروز جواب خود را گرفتند.

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: مردم وظیفه خود را انجام و توطئه دشمن را در نطفه خفه کردند. امروز زمانی است که دولت باید برای خدمت به این مردم تدبیری را بیندیشد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در پایان گفت: زمان، زمان خدمت به مردم است و مسوولان باید قدرشناسی خود نسبت به ملت عزیز را به نمایش بگذارند و از این ملت شکرگزاری کنند.

گفتنی است راهپیمایی وحدت و همدلی مردم هرمزگان در دفاع از امنیت و اقتدار کشور صبح امروز پنجشنبه٣٠ آبان ماه ساعت ١٠ صبح از میدان انقلاب تا مسجد جامع برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس سخنران این مراسم بود.

این مراسم با قرائت قطعنامه و اقامه نماز جماعت به پایان رسید./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات