۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۶۲۸۰۳۸
به مناسبت آغاز هفته بسیج؛

طلاب بسیجی گردان 115 رزمی تبلیغی فیضیه تجمع کردند

طلاب بسیجی گردان 115 رزمی تبلیغی فیضیه تجمع کردند
بیش از 200 نفر از طلاب بسیجی گردان 115 رزمی تبلیغی فیضیه با حضور فرمانده تیپ امام صادق(ع) تجمع و ضمن تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب، به سمت مصلی قدس حرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعی از طلاب بسیجی گردان 115 تبلیغی رزمی فیضیه پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج در مدرسه عالی دارالشفاء تجمع کردند.

در این اجتماع که بیش از 200 نفر از طلاب رزمی و تبلیغی حضور داشتند ضمن برگزاری مراسم های آمادگی نظامی و پیمان دوباره با ولی امر حجت الاسلام مجید منتظر زاده فرمانده تیپ 83 مستقل امام جعفر صادق(ع) به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی در این نشست با اشاره به این که منویات رهبر معظم انقلاب نباید روی زمین بماند بر ضرورت تشکیل هیأت های اندیشه ورز در گردان های بسیجی طلاب برای پیگیری فرامین رهبری تأکید کرد.

حجت الاسلام منتظرزاده با تأکید بر این که رهبر معظم انقلاب با ادبیات های گوناگون مذاکره با آمریکا و اروپا را منع کرده است، گفت: می‌ بینیم که گوش شنوایی از سوی مسؤولان وجود ندارد، در حالی که سید حسن نصر الله فرمانده حزب الله لبنان می‌ گوید اگر رهبر معظم انقلاب از چیزی کراهت داشته باشد ما آن را برای خود حرام شرعی می‌ دانیم چه برسد به آن که ایشان از چیزی نهی کنند.

وی یادآور شد: ما در دوران غیبت میزان تبعیت از حجت خدا را تمرین می‌ کنیم که اگر حرف او را عمل کنیم آماده هستیم که از اوامر و نواهی امام زمان(عج) تبعیت کنیم؛ ما در قبال منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب باید احساس مسؤولیت بزرگی داشته باشیم.

در این نشست همچنین حجت الاسلام شاهمرادی فرمانده گردان 115 رزمی تبلیغی فیضیه با بیان این که این گردان یکی از 10 گردان تیپ امام جعفر صادق(ع) محسوب می‌شود، گفت: گردان فیضیه از چهار گروهان و با حضور بیش از 200 طلبه بسیجی تشکیل شده است.

در ادامه مراسم، طلاب حاضر در نشست به صورت هماهنگ و با در دست داشتن پرچم هایی به سمت مصلی قدس حرکت و در مراسم نماز جمعه این هفته با حضور فرمانده تیپ امام جعفر صادق(ع) شرکت کردند./1330/ج

ارسال نظرات