۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۶۲۸۰۳۹
حجت الاسلام شاهمرادی مطرح کرد؛

گزارشی از فعالیت های گردان رزمی تبلیغی 115 فیضیه

گزارشی از فعالیت های گردان رزمی تبلیغی 115 فیضیه
فرمانده گردان 115 رزمی تبلیغی فیضیه با بیان این که این گردان یکی از 10 گردان تیپ امام صادق(ع) است، گفت: گردان 115 از چهار گروهان و با حضور بیش از 200 طلب تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعی از طلاب بسیجی گردان 115 تبلیغی رزمی فیضیه پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج در مدرسه عالی دارالشفاء تجمع کردند.

حجت الاسلام شاهمرادی فرمانده گردان 115 فیضیه در این نشست با بیان این که بسیج موجب یأس و ناامیدی بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی می‌ شود، گفت: روحانیان نیز در این عرصه در طول تاریخ پس از انقلاب خوش درخشیده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به گزارشی از فعالیت های گردان 115 فیضیه پرداخت و ابراز داشت: هر فردی موظف است 240 ساعت در سال حضور پیدا کند و فعالیت های طلاب به صورت هفته ای ثبت می‌ شود.

حجت الاسلام شاهمرادی افزود: گردان 115 دارای چهار گروهان اول، دوم، سوم و احتیاط است و برای همه طلاب حاضر در این نشست کارت بسیجی فعال صادر می‌شود به شرط آن که فرم ثبت سوابق خود را تکمیل کنند، چراکه ما در طول سال اعزام های متعددی داریم و بسیجیان ما فعالیت های گسترده ای در شهرها و روستاها از طرف بسیج برگزار می‌کنند.

وی با بیان این که غیبت غیر موجه طلاب در سه جلسه گردان موجب حذف آنها از گردان می‌شود، یادآور شد: در برنامه های بسیج نظم و انضباط اهمیت زیادی دارد از این رو همیشه تأکید بر نظم داشته ایم و این که طلاب در جلسات به صورت منظم حاضر شوند.

فرمانده گردان 115 فیضیه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: از هرگردانی 10 نفر برای مواقع و زمان های ضروری از جمله حوادث غیر مترقبه نیاز داریم که برای این کار در هرگردانی از 20 نفر ثبت نامه به عمل می‌ آید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گردان 115 فیضیه یکی از 10 گردان تیپ مستقل امام جعفر صادق(ع) است که بیش از 200 طلبه در آن فعالیت رزمی تبلیغی می‌کنند؛ دفتر فرماندهی این گردان نیز هر روز از ساعت 8:30 صبح تا 13 غیراز روزهای تعطیل در مدرسه فیضیه فعال است./1330/ج

ارسال نظرات