۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۶۲۸۱۵۸
نماینده جنبش حماس در گفت وگو با رسا؛

نتانیاهو از خون مردم فلسطین برای اهداف سیاسی بهره می برد

نتانیاهو از خون مردم فلسطین برای اهداف سیاسی بهره می برد
نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در گفت وگو با خبرنگار بین الملل رسا بیان داشت که خون مردم فلسطین، ابزاری برای دستیابی نتانیاهو به اهداف سیاسی است.

خالد القدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران، در گفت وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، با اشاره به جنایت های رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه گفت: اسرائیلی ها طی 7 دهه گذشته جنایت های بسیاری علیه مردان، زنان و کودکان فلسطینی انجام داده اند و از تخریب منازل آنان نیز دریغ نورزیده اند.

وی افزود: این روزها نیز سریال دنباله دار اقدامات شنیع رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه مردم فلسطین ادامه دارد، اما نکته ای که جهانیان باید بدانند این است که چگونه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم از خون مردم فلسطین برای دستیابی به اهداف سیاسی خود، بهره می برد.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تصریح کرد: به لطف خداوند متعال، جبهه مقاومت اجازه دستیابی رژیم اشغالگر صهیونیستی به اهداف شومش را نمی دهد به طوری که شخص نتانیاهو از ترس پاسخ فرزندان مقاومت به جنایت های اسرائیل، به پناهگاه ها فرار می کند.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت نسبت به دستیابی به حقوق مشروع مردمش حریص و امین است و در عین حالی که خواهان کشتار و خون ریزی نیست، در همان حال از حقوق مردم خود به هیچ عنوان عقب نشینی نمی کند.

خال القدومی تاکید کرد که هر گونه تجاوز رژیم صهیونیستی به اراضی فلسطین را بی پاسخ نمی گذاریم و به شدت جواب تجاوزهای آنان را می دهیم.

گفتنی است که حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه از بامداد روز سه شنبه (۲۱ آبان) آغاز شد. در پی حمله جنگنده های این رژیم به ساختمانی در شرق غزه، «بهاء ابوالعطا» از فرماندهان جهاد اسلامی و همسرش به همراه شماری از فلسطینیان به شهادت رسیدند.

در مقابل، رسانه‌های منطقه ای و اسرائیلی هم روز چهارشنبه (۲۲ آبان) گزارش دادند که جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پی این حملات بیش از ۳۴۰ موشک از غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی شلیک کرد.

سرانجام بامداد روز پنجشنبه (۲۳ آبان) اعلام شد که جنبش جهاد اسلامی فلسطین و رژیم صهیونیستی با درخواست مصر برای آتش بس موافقت کردند.

خبرنگار: عارف ابراهیمی

عارف ابراهیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
خداوند فلسطین را از چنگال این رژیم اشغالگر نجات دهد
2
0
ناشناس
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲
ان شاءالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
مرگ بر اسرائیل و اربابش آمریکای جنایتکار
2
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
حزب لیکود به دنبال برکناری نتانیاهو بنیامین نتانیاهو به عنوان رهبر این حزب راست افراطی است.
2
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال شهید شدن یک جوان فلسطینی ۲۰ ساله به نام « محمد سمیر عبید » در ۲۷ ژوئن گذشته مصادف با پنجشنبه ۶ تیر ماه در اثر تیراندازی از فاصله نزدیک توسط یک سرباز صهیونیست به حملات خود علیه شهرک العیسویه شدت بخشید.
2
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
اسرائيل به زودی نابود می شود
1
0
ناشناس
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲
حتمأ وعده رهبری محقق خواهد شد