۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۶۲۸۱۶۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

بسیج حافظ انقلاب و ارزش های نظام اسلامی است

بسیج حافظ انقلاب و ارزش های نظام اسلامی است
امام جمعه قائمشهر با بیان این که بسیج حافظ انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی است، گفت: امروز باید این تفکر اصیل و انقلابی بیش از پیش مورد توجه مدیران و مسؤولان قرار گیرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از بسیجیان با گرامیداشت هفته بسیج، بسیج مردمی را عامل پیروزی نهضت انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب در سایه بسیج مؤمنان به پیروزی رسیده است.

وی با بیان این که هنوز ماهیت بسیج در جامعه اسلامی ناشناخته مانده است، افزود: امام خمینی (ره) با کلمات و نوشته‌های خود در خصوص بسیج، جایگاه خاصی به این نیروی مردمی و انقلابی دادند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که بسیج یک رشته و سلسله است، گفت: همه پیامبران برای بسیج جامعه به سوی خدا آمدند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، بسیج را مؤمن به خدا، ایمان محکم، سازش ناپذیر با باطل و کفر، صداقت و اخلاص معرفی کرد و گفت: حقیقت بسیج ایمان و اخلاص است که در همه عرصه‌های این نظام به وضوح مشاهده شد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که امروز آل سعود و اسرائیل غاصب پیاده نظام آمریکای جنایت کار در منطقه هستند، افزود: پیاده نظام شیطان بزرگ، منتظر یک بهانه‌ای هستند که با استفاده از این فرصت شرارت، خیانت و آسیب زدن به بیت المال و اموال عمومی را دنبال کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به افزایش نزخ بنزین، عدم اطلاع رسانی و توجیه مردم را یکی از ضعف‌های مهم اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: وقتی سران قوا یک تصمیمی می‌گیرند حتی اگر هم اشکال یا ضعفی هم دارد نباید با جوسازی شکسته شود، و اقتدار دولت باید حفظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که بسیج باید در جامعه اسلامی هر روز بیشتر مورد توجه قرار گیرد، افزود: مدیران و مسؤولان کشورمان باید در بها دادن به بسیج و این جایگاه رفیع بیشتر تلاش کنند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که بسیج حافظ انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی است، بیان داشت: امروز باید این تفکر اصیل و انقلابی بیش از پیش مورد توجه مدیران و مسؤولان کشور قرار گیرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، خدمات و مجاهدت‌های بسیج در چهار دهه اخیر کارنامه‌ای روشن از این نیروی انقلابی را به یادگار گذاشته است، خاطرنشان کرد: حضور بسیج در عرصه محرومیت زدایی در سال های اخیر بسیار ارزشمند بوده که نیازمند اطلاع رسانی دقیق پیرامون این خدمات است./۹۵۰/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات