۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۶۲۸۱۷۸
در امتداد امواج دشمن شکن بصیرت ملت ایران؛

محکومیت اغتشاش و فتنه‌گری در راهپیمایی باشکوه مردم سمنان

محکومیت اغتشاش و فتنه‌گری در راهپیمایی باشکوه مردم سمنان
مردم دیندار و آگاه سمنان، در امتداد امواج دشمن شکن بصیرت ملت ایران، با برگزاری راهپیمایی باشکوه، اغتشاش و فتنه‌گری مزدوران و فریب خوردگان نظام سلطه را محکوم کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، همزمان با دومین روز از آذرماه ۹۸ مردم همیشه در صحنه شهرستان سمنان با حضوری باشکوه در میدان اعلام انزجار از اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت و آرامش کشور و در پاسخ به یاوه‌گویی‌های دشمنان قسم خورده اسلام و ایران، راهپیمایی بیادماندنی برگزار کردند و با گام‌های راسخ و مشت‌های گره‌کرده‌شان، وحدت و بصیرت و ولایتمداری خود را فریاد زدند.

سمنانی‌های هوشیار و غیور از پیش از ظهر امروز با حضور در راهپیمایی محکومیت اعمال اغتشاشگران و فتنه‌گران و سیاست‌های شوم حامیان آنها، مسیر میدان مشاهیر تا میدان سعدی این شهر را پیمودند و شعار‌های پرصلابتی همچون "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل"، "ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده"، "فتنه گر، اشرار ننگت باد، نوکر آمریکایی شرمت باد" و "ما همه با هم هستیم، پشت ولایت هستیم" سر دادند.

مردم با بصیرت سمنان در سرمای آزار دهنده آذرماه و با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی از پیر و جوان، زن و مرد و حتی کودکان و نوجوانان امروز آمدند تا با حضور خود به اشرار، فتنه‌گران و همه کسانی که خواستند از اعتراضات اقتصادی ملت ما پلی برای تحقق آرزو‌های پلیدشان بسازند، بفهمانند که این ملت، تن به ذلت نخواهد داد و پای آرمان‌های انقلاب اسلامی خود ایستاده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان امروز در جمع پرشور راهپیمایی کنندگان سمنانی با اشاره به اینکه استکبارجهانی بار‌ها در برهه‌های مختلف زمانی و صحنه‌های خطیر تاریخی از ملت‌هوشیار ایران سیلی خورده است و اکنون در پی آن است که با ایجاد فتنه‌ها و دسیسه‌های مختلف روزی به بهانه تقلب در انتخابات و روزی به دلیل اعتراضات مردم به گرانی بنزین، انتقام شکست‌های خود را از ملت ما بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری با بیان اینکه نفاق و تفرقه ابزار مهم دشمن برای به زانو درآوردن ملت ما است، اما در رخداد‌های اخیر باردیگر رهبر معظم انقلاب با حفظ وحدت و انسجام کشور و حمایت از تصمیم سران سه قوه در کنار گوشزد کردن حقوق مردم، نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد.

گفتنی است، مردم ولایتمدار و بصیر شهرستان‌های شاهرود، دامغان و مهدی‌شهر استان سمنان نیز طی روز‌های گذشته با برگزاری راهپیمایی‌های محکومیت اغتشاش و فتنه‌گری، موضع خود را در مقابل این اقدامات و برهم زنندگان نظم و امنیت کشور قاطعانه اعلام کرده بودند./۹۷۷/پ310/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات