۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۶۲۸۲۲۷
باهنر:

مجلس اقدامات و وعده‌های دولت بعد از گرانی بنزین را رصد کند

مجلس اقدامات و وعده‌های دولت بعد از گرانی بنزین را رصد کند
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تقریبا هیچ کارشناسی نمی‌گوید که نباید طرح سهمیه‌بندی سوخت انجام می‌شد، اما اقدامات قبل و بعد از آن قابل نقد و بررسی است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین شامگاه امروز در نشست ماهیانه تشکل متبوع خود، اظهار داشت: امروز بیش از قبل بسیج استخوان در گلو و خار چشم دشمنان قسم‌خورده نظام در سطح بین الملل است و اگر برخی دنباله های آنها بخواهند نظمی را بر هم بزنند، نام بسیج آن قدر قدرتمند شده که با طرح نام بسیج، در قلب دشمنان نظام و انقلاب وحشتی را بیندازد و پشیمان شدن آنها اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در سطح کشور، افزود: تقریبا در همه این شلوغی‌ها یک گروه ۵-۶ نفره طراح و صحنه گردان بودند که کاملا آموزش‌دیده بودند و مثلا وقتی وارد یک بانک می‌شدند اطلاعات دوربین ها را خارج می‌کردند و سپس آتش می‌زدند.

باهنر با تاکید بر اینکه تقریبا هیچ کارشناسی نمی‌گوید که نباید این طرح انجام می‌شد اما اقدامات پیشینی و پسینی آن قابل نقد و بررسی است، اظهار داشت: در دور قبل سهمیه‌بندی صد اقدام را قبل از سهمیه‌بندی پیش‌بینی کرده بودیم که هرکدام از این اقدامات را یک دستگاه بر عهده داشت و برنامه‌ریزی و زمانبندی معینی داشت.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه باید اقدامات پسینی دولت و وعده های داده شده و کارهایی که باید انجام شود توسط مجلس رصد شود تا وعده‌های بیجا داده نشود، تصریح کرد: یک سازماندهی جدی برای این اغتشاشات وجود داشت و این جای سوال است که چرا سیستم‌‌های اطلاعاتی کشور نتوانستند این افراد که در هر شهر ۵-۶ نفر آموزش‌دیده بودند شناسایی کرده و زیر یک چتر اطلاعاتی قرار دهند.

محمد قمین
ارسال نظرات