۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۶۲۸۲۳۱
حجت الاسلام صادقی:

بساط فتنه گری در کشور با حضور به موقع و حماسی مردم جمع شد

بساط فتنه گری در کشور با حضور به موقع و حماسی مردم جمع شد
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به حضور خودجوش و حماسی مردم با بصیرت در محکومیت اغتشاشات اخیر، گفت: مردم با حضور خود بساط فتنه را در این کشور جمع کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در حاشیه برگزاری مراسم راهپیمایی مردم ساری در محکومیت اغتشاشات اخیر، گفت: ملت با بصیرت و انقلابی کشورمان بار دیگر تبعیت خود از ولایت و حمایتشان را از انقلاب و نظام اسلامی اعلام کرد.
 
وی با بیان این که این حضور حماسی و خودجوش مردم در این روز‌ها علیه اغتشاش گران و آشوب طلبان حاوی پیام روشنی برای دشمنان داخلی و خارجی است، افزود: دشمنان ملت بزرگ ایران باید بدانند که این ملت هیچ گاه انقلاب و نظام اسلامی را رها نخواهند کرد.
 
حجت الاسلام صادقی با تأکید بر این که ملت بزرگ ایران در چهار دهه اخیر با اقتدار پشت انقلاب و نظام اسلامی ایستادند، گفت: امروز نیز علیرغم همه فشار‌ها و مشکلات اقتصادی، این مردم در مسیر انقلاب ثابت قدم هستند.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که رهنمود‌های مقام معظم رهبری و بصیرت و هوشیاری ملت ایران فتنه اخیر را خنثی کرد، افزود: ملت با بصیرت ایران اسلامی با حضور خود در این راهپیمایی به رهبری لبیک گفتند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن با سوء استفاده از شرایط به وجود به دنبال ایجاد ناآرامی و آشوب در کشور بود، ادامه داد: اما ملت ایران اسلامی با حضور خود این فرصت را از آشوب طلبان گرفتند.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که دشمن برای ایجاد فتنه و آشوب در کشور از سال‌ها قبل برنامه ریزی و طراحی انجام داده بود، افزود: هوشیاری و بصیرت ملت ایران موجب خاموش شدن آتش فتنه در کشور شد.
 
وی با اشاره به این که دشمن از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی فشار، تهدید و تحریم علیه ملت ایران را آغاز کرد، گفت: در حالی که سال‌ها نظام سلطه با تحریم و فشار حداکثری تلاش می‌کند ملت ایران را تسلیم خواسته‌های خود کند، مقامات جنایت کار آمریکایی در این روز‌های اخیر خود را طرفدار ملت ایران معرفی می‌کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که چند اغتشاشگر و آشوب طلب ملت ایران نیستند، افزود: ملت بزرگ ایران همان‌هایی هستند که در این چند روز اخیر علیه آشوب طلبان به میدان آمدند و حماسه‌ای دیگر خلق کردند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات