۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۶۲۸۲۴۷
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

شاهد فقدان مدیریت برخی حوزه‌ها در سیستان و بلوچستان هستیم

شاهد فقدان مدیریت برخی حوزه‌ها در سیستان و بلوچستان هستیم
حجت الاسلام والمسلمین محامی گفت: فقدان مدیریت را در برخی حوزه‌های استان شاهدیم البته اقدامات خوبی هم برای بهبود وضعیت صورت گرفته اما تا شرایط مطلوب فاصله داریم.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی در دیدار مدیرکل، معاونان و جمعی از کارکنان اداره کل امور اقتصادی و دارایی سیستان و بلوچستان با وی اظهار داشت: باوجود ظرفیت‌های خدادادی و انسان محوری موجود در این خطه، سیستان و بلوچستان باید کمک کننده سایر استان‌ها باشد، اما اکنون استان های دیگر کشور معین بسیاری از مسائل این خطه پهناور شده‌اند.

وی با اشاره به این که مشکل امنیت تابع فقر اقتصادی و فرهنگی است، اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی خدمات و بودجه‌های خوبی به سیستان و بلوچستان تخصیص داده ولی از آنها در برخی حوزه ها به درستی استقاده نشده است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: فقدان برنامه‌ریزی و مدیریت را در برخی حوزه‌های استان شاهدیم البته اقدامات خوبی هم برای بهبود وضعیت صورت گرفته اما راضی کننده نیست.

امام جمعه زاهدان تاکید کرد: با وجود همه این مشکلات نباید از برنامه‌ریزی مدیریت و نیروی انسانی مایوس شد بلکه باید تلاشمان را برای رفع مشکلات انجام دهیم./1350/د102/ب1

ارسال نظرات