۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۶۲۸۲۸۱
امام جمعه بروجرد:

تفکر بسیجی راه مقابه با جنگ اقتصادی دشمن است

تفکر بسیجی راه مقابه با جنگ اقتصادی دشمن است
امام جمعه بروجرد به موفقیت بسیج در سایه اخلاص عمل و مقاومت اشاره کرد و گفت: تفکر بسیجی راه مقابه با جنگ اقتصادی دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در دیدار بسیجیان شهرستان بروجرد با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج مولود انقلاب بوده و در تداوم راه انقلاب تفکر بسیجی نقش آفرین است.

وی از بسیج به عنوان الگوی ظلم ستیزی و آزادی خواهی یاد کرد و افزود: تفکر بسیجی رمز موفقیت ایران اسلامی در جنگ تحمیلی و شکست دشمن شد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه امروز خاطرنشان کرد: امروز نیز تفکر بسیجی راه گشا است، باید در سایه ترویج و نهادینه سازی تفکر بسیجی مشکلات جامعه را برطرف ساخت.

وی در ادامه اخلاص عمل را رمز موفقیت بسیجیان خواند و عنوان داشت: اگر می خواهیم مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را برطرف سازیم باید در انجام امور اخلاص داشته باشیم، با تکیه بر تفکر جهادی و بسیجی به فکر رفع این مشکلات باشیم.

امام جمعه بروجرد بر ضرورت مدیریت صحیح در امور تأکید کرد و گفت: با مدیریت انقلابی در جامعه و تکیه بر فرهنگ جهادی می توان در رفع مشکلات جامعه اقدام کرد و گره از مشکلات معیشتی باز کرد.

وی به ایستادگی و مقاومت بسیج اشاره کرد و ظهار داشت: رمز موفقیت بسیجیان داشتن روحیه مقاومت است، در انجام امور باید تفکر بسیجی را سرلوحه قرار داد و تا رفع کامل مشکلات ایستادگی کرد و اجازه دخالت و نفوذ از دشمنان گرفته شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به راه اندازی جنگ اقتصادی از سوی دشمنان و ضربه زدن به اقتصاد کشور اظهار داشت: تفکر بسیجی راه مقابله با توطئه های دشمنان است./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات