۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۶۲۸۴۰۱
حجت الاسلام شکریان:

حضور حماسی مردم ریشه فتنه را در کشور خشکاند

حضور حماسی مردم ریشه فتنه را در کشور خشکاند
حجت الاسلام شکریان گفت: ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی، ریشه فتنه را خشک کردند و نشان دادند راه برون رفت از مشکلات، تبعیت از قانون و دفاع از ارزش‌های انقلابی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در گردهمایی رؤسای تبلیغات اسلامی استان به حضور گسترده مردم در راهپیمایی‌های چند روز اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: مردم همیشه در صحنه مازندران همانند دیگر استان‌ها و شهر‌های مختلف کشور با حضور خود، ریشه فتنه را خشک کردند و نشان دادند راه برای برون رفت از مشکلات، تبعیت از قانون و دفاع از ارزش‌های انقلابی است.
 
حجت الاسلام شکریان به بیان روند شکل گیری اغتشاش در روز‌های اخیر اشاره و خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب با استفاده از فضای تبلیغاتی شبکه‌های مجازی، عناصر خودباخته و سرسپرده داخلی و با سوءاستفاده از نگرانی‌های بحق مردم، بدنبال تضعیف و فروپاشی نظام بودند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز در نخستین موضع گیری خود فرمودند مردم کشورمان اماکن عمومی را تخریب و آتش نمی‌زنند، افزود: ضد انقلاب، اشرار و اغتشاشگران تلاش کردند فضای کشور را برای تحقق اهداف اربابان خود ناامن کنند.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی خواسته‌ها و مطالبات به حق خود را از مسیر قانونی دنبال می‌کنند، بیان داشت: آنچه که در چند روز گذشته در برخی شهر‌های کشور دیدیم کار عوامل ضد انقلاب و اغشاش گر بود.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که فتنه انگیزی و توطئه افکنی دشمن از همان نخستین روز پیروزی انقلاب علیه کشورمان وجود داشته است، افزود: دشمن هر روز با شیوه‌های مختلفی در تلاش است مردم را از انقلاب و نظام جدا کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که عوامل بیگانه و ضد انقلاب خسارت‌های بسیاری را به کشور و مردم وارد کردند، بیان داشت: اما هوشیاری و بصیرت مردم در حوادث اخیر فتنه دشمن را خنثی و موجب رسوایی بیگانگان شد.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، رهنمود‌های مهم مقام معظم رهبری در خنثی کردن توطئه دشمن را بسیار مهم و راهبردی توصیف کرد و افزود: ملت بزرگ ایران در لبیک به سخنان و رهنمود‌های مقام معظم رهبری به صورت خودجوش به خیابان‌ها آمدند و بار دیگر ضمن تبعیت از ولایت و رهبری، حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب و نظام اسلامی اعلام کردند.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی علیرغم همه مشکلات اقتصادی، اما همواره تابع رهبری و پشتیبان انقلاب و نظام هستند، افزود: پس از این حضور حماسی مردم در حمایت از انقلاب و نظام اسلامی، این وظیفه مسؤولان است که به وعده‌های خود در برابر مردم عمل کنند.
 
وی، نقش استکبار جهانی در حوادث اخیر را پررنگ دانست و با بیان این که نظام سلطه با استفاده از عوامل داخلی خود تلاش کرد کشور را در مسیر ناامنی و آشوب هدایت کند، بیان داشت: اما اشاره مقام معظم رهبری و بصرت و هوشیاری مردم آتش فتنه را در این کشور خاموش کرد./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات