۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۶۲۸۴۱۵
حسینی در صحن علنی پارلمان:

دولت در ۶ سال گذشته فرصت سوزی کرد

دولت در ۶ سال گذشته فرصت سوزی کرد
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به فرصت سوزی دولت گفت: دولت ۶ سال زمان داشت تا در ذیل برنامه‌های توسعه‌ای به صورت تدریجی قیمت بنزین را افزایش بدهد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، سیده فاطمه حسینی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه چهارم آذرماه سال ۹۸ در صحن علنی پارلمان در تذکری شفاهی گفت: دولت ۶ سال زمان داشت تا در ذیل برنامه‌های توسعه‌ای به صورت تدریجی قیمت بنزین را افزایش بدهد.

وی ادامه داد: در این مدت شاهد نوعی از فرصت سوزی از جانب دولت بودیم که در نهایت با افزایش ناگهانی قیمت بنزین، افکار عمومی درگیر شد و هزینه گزافی نیز بر کشور تحمیل شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با درخواست از وزیر صمت بر نظارت جدی بر بازار بیان داشت: توجه جدی دولت باید به استقرار و پوشش کامل و جامع بسته معیشتی و هدف‌گذاری آن باید به سمت کودکان باشد.

وی با تأکید بر اینکه مطالعات دانشگاهی نشان‌دهنده وضعیت نامطلوب غذایی در برخی شهر‌ها و روستا‌ها است که سلامت آن‌ها را به صورت جدی به خطر می‌اندازد، عنوان کرد: تذکر دوم من به رئیس جمهور است که بر اساس اصل ۱۱۳ قانون اساسی مسئولیت اجرای قانون اساسی را برعهده دارد، چرا برای اجرای اصل ۲۷ قانون اساسی که بیان می‌کند تشکیل اجتماعات و راهپیمایی‌ها بدون حمل سلاح آزاد است، اقدامی نکرده قطعاً صف مردم ناراضی و معترض از افرادی که به غارت اموال عمومی دست می‌زنند، جدا است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرایط برای اعتراض مسالمت آمیز باید توسط دولت فراهم شود، ادامه داد: توجه جدی به فضای امن و آزاد در دانشگاه‌ها برای ابراز عقاید، حمایت و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی حیاتی است که باید فراهم شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: ازهیأت رییسه مجلس درخواست دارم گزارش کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی پیرامون طرح آزادی اجتماعات هر چه سریعتر در دستور کار مجلس قرار گیرد. /۸۵۶/
ارسال نظرات