۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۶۲۸۵۰۰
معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی «بایسته های تربیتی» ویژه اساتید حوزه

برگزاری دوره آموزشی «بایسته های تربیتی» ویژه اساتید حوزه
معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان گفت: دوره آموزشی بایسته های تربیتی ویژه اساتید حوزه لرستان به صورت کارگاه یک روزه برگزار می شود.

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری کارگاه آموزشی با محوریت «بایسته های تربیتی» خبر داد و بیان داشت: این دوره آموزشی ویژه اساتید حوزه برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: دوره آموزشی بایسته های تربیتی با شرکت 80 نفر از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می شود و در این کارگاه اساتید با اصول مهم تربیتی آشنا خواهند شد.

حجت الاسلام پیرمحمدی با اشاره به نقش اساتید در تربیت طلاب عنوان داشت: اساتید در کنار آموزش علمی طلبه نباید از مباحث اخلاقی و تربیتی غافل شوند، چراکه تهذیب در حوزه از تحصیل مهم تر است.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره ها آموزش شاخصه ها و اصول تربیتی در راستای پررنگ ساختن نقش اساتید در تربیت طلبه و تلاش در زمینه پیشبرد امور تربیتی است.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان بیان کرد: در این کارگاه ها تلاش می شود امور تربیتی بر مبنای آموزه های دینی و قرآنی ارائه شود.

حجت الاسلام پیرمحمدی اظهار داشت: تهذیب در حوزه علمیه امری مهم و ضروری بوده و اساتید حوزه علمیه در رشد اخلاقی و تهذیبی طلاب رسالت خطیری بر دوش دارند، برگزاری این دوره ها فرصتی برای توجه و اهمیت بیشتر به رسالت تربیتی اساتید است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات