۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۲۸۵۶۴

مدير حوزه علميه خراسان جنوبی منصوب شد

مدير حوزه علميه خراسان جنوبی منصوب شد
مدیر حوزه علمیه خراسان طی حکمی حجت الاسلام خسروی را به عنوان مدير حوزه علمیه خراسان جنوبي منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان در حکمی حجت الاسلام هابيل خسروی را به عنوان مدير حوزه علميه خراسان جنوبی منصوب کرد.

در این حکم آمده است: حوزه علمیه خراسان یکی از پربارترین مراکز علمی تشیع و مهد پرورش بزرگان و نام آور در دانش‌های اسلامی طی قرن‌های مختلف بوده که با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) از رشد چشمگیری برخوردار گردید.

مدیر حوزه علمیه خراسان ابراز کرده است: صیانت و حفظ این میراث گران‌بها نیازمند تلاش مضاعف و شکوفایی آن به مدیریتی عالم، جامع و دلسوز نیاز دارد؛ بدین لحاظ و با نظر به توانمندی علمی، حسن تجربه و برخورداری از صلاحیت‌های لازم، شما را به عنوان مدير حوزه علمیه خراسان جنوبی به مدت يك سال منصوب می‌نمایم.

حجت الاسلام والمسلمین عاملی در اين حكم بیان داشت: امید است در پرتو الطاف الهی، توجهات خاص حضرت ولی عصر(عج) و با الهام از رهنمودهای مقام معظم رهبری ضمن استفاده از ظرفیت‌های بالای معنوی، تربیتی، آموزشی و توانمندی‌های موجود حوزه علمیه خراسان با برنامه ریزی دقیق بتوانید زمينه رشد و پرورش جوانان متدين، فاضل و انقلابی را در راستای اهداف تحولی حوزه علميه و اعتلای هر چه بيشتر فرهنگ و معارف اسلامی فراهم سازيد.

همچنین مدیر حوزه علمیه خراسان در اين حکم از تلاش‌های حجت الاسلام نصيرايی در مدت تصدی مديريت استان تشكر نموده و آرزوی توفيق روزافزون را برای وی داشت.

گفتنی است؛ حجت الاسلام نصيرايی، هم اکنون مسؤوليت حوزه مديريت حوزه علميه خراسان را بر عهده دارد./9314/د102/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات