۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۶۲۸۵۸۴

خدمت‌ر‌سانی ۱۸۰۰ گروه جهادی دانشجویی در مناطق کم‌برخوردار و محروم

خدمت‌ر‌سانی ۱۸۰۰ گروه جهادی دانشجویی در مناطق کم‌برخوردار و محروم
رئیس بسیج دانشجویی‌ کشور با بیان اینکه بسیج برای رفع فقر و زدودن محرومیت‌ها از مناطق محروم کشور تلاش می‌کند، گفت: ۱۸۰۰ گروه جهادی دانشجویی درسطح کشور فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد جواد نیک‌روش در مراسم معارفه رئیس جدید بسیج دانشجویی استان البرز که ظهر امروز در دانشکده فنی دختران کرج برگزار شد، اظهار داشت: در این 4 دهه از عمر انقلاب اسلامی بسیج نقش درخشانی در مقابله با تهدید‌های دشمن داشته است.

وی افزود: ‌دانشگاه تنها نهاد علم نیست و اقدامات موثری در برهه‌های مختلف انقلاب از سوی دانشگاه انجام شده است، یکی از رسالت‌های خطیر دانشگاه تربیت نیروی انسانی متخصص است که باید این نیروها تراز انقلاب اسلامی باشند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی‌ کشور با بیان اینکه توصیه رهبری معظم انقلاب تربیت نیروی انسانی متخصص و انقلابی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور است،بیان کرد: خروجی دانشگاه‌های ما باید تربیت انسانهایی در مقیاس شهید چمران باشد.

نیک روش بابیان اینکه برای اداره جامعه باید حمکرانی اسلامی داشته باشیم، عنوان کرد: تبعیت از اندیشه لیبرال در حوزه‌های مختلف که پیامدهای شوم آن دامن‌گیر کل کشور شده است نشان دهنده‌ ناکارآمدی الگو‌‌های غربی و الگو‌های مبتنی بر تفکر مادی است.

وی گفت: از برنامه‌های بسیج دانشجویی تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی و ایفای نقش در عرصه‌های مختلف کشور است.

نیک روش با بیان اینکه دشمن برای اینکه بتوانداز طریق تهاجم سخت بر ما پیروز شود به کل نا امید شده است و از طریق راه های نیمه سخت و نرم وارد عمل شده است،تصریح کرد: برای کارآمدی نظام اسلامی باید شناخت مسائل روز و پیدا کردن راه حل برای آنها،گفتمان سازی،مطالبه‌گری و وارد میدان شدن و اقدام عملی را در دستور کار قرار دهیم.

رئیس بسیج دانشجویی‌ کشور ‌با بیان اینکه بسیج برای رفع فقر و زدودن محرومیت‌ها از مناطق محروم و کم برخوردار کشور تلاش می‌کند، افزود: 1800 گروه جهادی دانشجویی درسطح کشور فعالیت می‌کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات