۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۶۲۸۷۵۳
مدیر پیام رسان ایتا:

جلب توجه ضد انقلاب به پیام رسان‌های داخلی

جلب توجه ضد انقلاب به پیام رسان‌های داخلی
محسن غفاری گفت: یکی از تنش های آینده ، حضور ضد انقلاب و منافقین جهت گروه سازی در شبکه های داخلی جهت فعالیت در راستای اهدافشان است.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، محسن غفاری دیروز در نشست علمی شبکه ملی اطلاعات و نقش شبکه‌های اجتماعی داخلی در کنترل فتنه با محوریت شبکه ایتا با بررسی و تحلیل اتفاقات اخیر گفت: با توجه به اتفاقات اخیر بعد از اعلام قیمت بنزین و بکارگیری شبکه ملی اطلاعات حسن و مشکلات شبکه بومی از جمله ضعف در نرم افزار ها معلوم گردید.

وی ادامه داد:منظور از شبکه ملی اطلاعات شبکه ای است که علاوه بر سخت افزارهای گسترش یافته،نرم افزارهای مورد نیاز هم در کنار آن گسترش و به آنها اهمیت داده شود.

مدیر پیام‌رسان بومی ایتا اظهار داشت: جهت افزایش زیر ساخت‌های پیام رسان‌های داخلی چند سال پیش نیاز به ۵۰ میلیارد تومان بود که هیچ گاه محقق نشد.

غفاری موضوع حضور گروه ها و تشکل های ضد انقلاب را جدی دانست و اضافه کرد که یکی از تنش‌های آینده، حضور ضد انقلاب و منافقین جهت گروه‌سازی در شبکه‌های داخلی برای فعالیت در راستای اهدافشان در زمان‌هایی است که از اینترنت داخلی استفاده می‌شود.

وی در پایان گفت: در چند روز گذشته گروه‌ها و کانال‌های غیر اخلاقی افزایش یافته بود که با تمام آنها برخورد شد. /882/پ202/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
خیلی عالی
بعضی از آقایون که می‌خواهند جوانان کشور توی اینستاگرام و فیس بوک و توییتر فعالیت داشته باشند، واقعا چطور فکر میکنند و چطور میخواهند جواب انحراف جوانان را در اون دنیا بدهند...
2
0