۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۶۲۸۷۵۹
امام جمعه زیرکوه:

یادواره‌های شهدا فرصتی برای گرامیداشت ارزش‌ها و اهداف شهیدان است

یادواره‌های شهدا فرصتی برای گرامیداشت ارزش‌ها و اهداف شهیدان است
امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه استمرار یادواره‌های شهدا، یادآوری مستمر تداوم مسیر و راه شهیدان است، گفت: این یادواره‌ها فرصتی برای گرامیداشت ارزش‌ها و اهداف شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام غلامرضا مرتضایی نیا، امام جمعه زیرکوه، امروز در یادواره شهدای عشایر خراسان جنوبی، ضمن تبریک هفته بسیج با تجلیل از برگزاری این یادواره، بر تداوم برگزاری یادواره‌های شهدای اقشار مختلف تأکید کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری مستمر یادواره‌های شهدا درواقع بیدارباش و هوشیاری نسبت به راه شهیدان است، افزود: باید با برگزاری مستمر یادواره‌های شهدا راه و مسیر شهیدان را به همدیگر نشان دهیم.

حجت‌الاسلام مرتضایی نیا با بیان اینکه استمرار یادواره‌های شهدا، یادآوری مستمر تداوم مسیر و راه شهیدان است، گفت: این یادواره‌ها فرصتی برای گرامیداشت ارزش‌ها و اهداف شهدا است.

وی در ادامه با بیان اینکه اقتدار و عظمت امروز ایران را مدیون شهدا و ولایت‌فقیه هستیم، اضافه کرد: توصیه اکید شهدا پیروی و تبعیت از ولایت‌فقیه است؛ زیرا به برکت پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب است که بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و دیگر دشمن جرأت نگاه بد را به این کشور نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام مرتضایی نیا با تأکید بر صیانت و پاسداشت خون شهدا و تجلیل از رشادت‌ها و ایثارگری شهیدان، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی جریانات انقلابی‌نما در کشور به دنبال فراموشی راه شهدا هستند تا دشمن را دوست جلوه دهند و می‌خواهند ما را از سران استکبار بترسانند.

امام جمعه زیرکوه با اعلام خطر نفوذ برخی عناصر دشمن در میان خودی‌ها، اظهار داشت: امروز می‌بینیم که عده‌ای می‌خواهند شیطان بزرگ آمریکا را دوست جلوه دهند و راه‌حل رفع مشکلات داخلی و اقتصادی را در ارتباط با آمریکا می‌دانند.

وی با بیان اینکه شهدا و راه شهدا همیشه زنده است و کسانی که گمان می‌کنند شهید مرده است از مرگ حیات معنوی خودشان است، تصریح کرد: این شهیدان بودند که امنیت و اقتدار را برای کشور ما به ارمغان آوردند و همین مسیر است که عزت و اقتدار ما را حفظ و صیانت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام مرتضایی نیا با تأکید بر حفاظت و صیانت از آرمان‌های شهدا و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره آن‌ها، اظهار کرد: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا، یک وظیفه و مسؤولیت بر عهده همه ما است تا به این طریق انقلاب و نظام اسلامی همچنان در مسیر توسعه و تعالی به حرکت پرشتاب خود ادامه دهد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات