۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۶۲۸۷۹۵
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

رفع مشکلات زلزله زدگان نیازمند شتاب دادن به کارها است

رفع مشکلات زلزله زدگان نیازمند شتاب دادن به کارها است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه در مناطق زلزله زده نهادهای ذیربط اقدامات خوبی انجام دادند، گفت: برای رفع مشکلات، شتاب بیشتری به کارها داده شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی که با حضور رئیس جمهور در استانداری برگزار شد، با تبریک هفته بسیج به بسیجیان اظهار داشت: تهدیدات زیادی در کشور داریم که به برکت بسیج به فرصت تبدیل می شود.

وی با بیان اینکه تکمیل راه آهن میانه به بستان آباد سال ها خواسته جدی و مطالبه مردمی بود افزود: امیدواریم با دستور ویژه رئیس جمهور، سوت قطار را به زودی در تبریز بشنویم و مسیر بستان آباد به تبریز سریعا راه اندازی شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه در مناطق زلزله زده دستگاه های اجرایی و نهادهای ذیربط اقدامات خوبی انجام دادند ابراز داشت: استاندار محترم هم بموقع وارد میدان شده و برنامه ریزی و هماهنگی لازم را صورت داد که باید در ادامه برای رفع مشکلات زلزله زدگان، شتاب بیشتری به کارها داده شود.

وی با اشاره به اینکه شاهد برگ زرینی در افتخارات تبریز قهرمان هستیم، ادامه داد: با راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار و اطاعت بموقع از فرامین رهبری، مردم تبریز باز هم حماسه آفریدند که جا دارد در اولین شورای اداری بعد از این راهپیمایی، از دلیر مردان و شیرزنان آذری تقدیر کرده و از مسئولان بخواهم تا محرومان در گرانی و کنترل بازار مورد توجه قرار گیرند.

امام جمعه تبریز با تقدیر از توجه مقام معظم رهبری به راهپیمایی مردم تبریز گفت: شهد شیرین رضایت مقام معظم رهبری را به مردم آذربایجان تبریک عرض می کنم.

وی با بیان اینکه همدلی و همراهی خوبی بین مسئولان اجرایی استان، نمایندگان، ائمه جمعه و دستگاه قضایی و... وجود دارد، افزود: در سایه همدلی برکات آن را شاهد هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در پایان از کاندیداهای انتخابات مجلس خواست تا در عین مطرح کردن مطالبات مردم، مصالح کشور را هم در نظر بگیرند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات