۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۶۲۸۸۲۱
رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه:

خدمات روحانیت در توسعه زیرساخت‌های درمانی گسترده است

خدمات روحانیت در توسعه زیرساخت‌های درمانی گسترده است
حجت الاسلام والمسلمین ربانی گفت: خدمات روحانیت و مراجع تقلید در حوزه درمان کشور و توسعه زیرساخت‌های درمانی بسیار گسترده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی در نخستین همایش تجلیل و تکریم خیرین روحانیت در عرصه سلامت گفت: برگزاری چنین همایشی توسط مجمع خیرین سلامت کاری بسیار ارزنده است که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه یکی از بهترین مسیرهای عبادت خدمت به مردم است ، تصریح کرد: ایمان به خدا و خدمت به بندگان خدا بالاترین جایگاه را در میان عبادت‌های مختلف دارد.

رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بیان کرد: خدمت به مریض جایگاه ویژه‌ای نزد خدا دارد و در روایات هم آمده است اگر کسی برای رفع گرفتاری مریضی قدم بردارد چه بتواند موفق بشود چه نشود خدا او را پاداش می‌دهد و می‌آمرزد.

وی با اشاره به نقش روحانیت در عرصه سلامت گفت: در طول تاریخ علما و روحانیون نقش تأثیرگذاری در عرصه سلامت داشتند که اگر تنها به نقش علما در صد سال اخیر دقت کنیم متوجه خدمات ارزنده آیت الله شیخ عبدالکریم حائری و دیگر علما تا امروز می‌شویم.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی با اشاره به اقدامات مرکز خدمات حوزه علمیه قم گفت: این مرکز در عرصه درمان و سلامت طلاب و روحانیون گام‌های مؤثری در سراسر کشور برداشته است.

وی با تأکید بر نقش روحانیت در مسیر خدمت به بیماران و توسعه سلامت بیان کرد: خدمات روحانیت و مراجع تقلید در حوزه درمان کشور و توسعه زیرساخت‌های درمانی بسیار گسترده است.

رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: در دومین همایشی که سال آینده مجمع خیرین سلامت برگزار می‌کند مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نیز مشارکت خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: بدانید خداوند برای کسانی که در زمینه رفع نگرانی از بیماران تلاش می‌کنند اجر و پاداشی خاص می‌دهد و عاقبت به خیری را به همراه دارد./998/ج

میثم صدیقیان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
حرف حقی است که در این زمانه مظلومیت روحانیت بدان بیشتر پرداخته شود و خدمات ماندگارعلمای اسلام به اطلاع مردم برسد
0
0