۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۶۲۸۸۲۴
یکی از علمای فلسطین در گفت وگو با رسا مطرح کرد؛

عدول استکبار جهانی از جنگ نظامی به جنگ اقتصادی

عدول استکبار جهانی از جنگ نظامی به جنگ اقتصادی
یکی از علمای فلسطین اظهار داشت که کشورهای استکباری به جای جنگ نظامی به جنگ اقتصادی و فتنه مذهبی در میان امت اسلامی روی آورده اند.

حجت الاسلام شیخ محمد عبدالعال از علمای فلسطین و امام جماعت مسجد «الوحدة الاسلامية» در شهر صور لبنان در گفت و گو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، با اشاره به آخرین وضعیت کشورهای منطقه به ویژه سوریه، لبنان و عراق بیان داشت: دشمنان با نفوذ در میان تظاهرات مسالمت آمیز مردم در عراق، سوریه و لبنان درپی دستیابی به مقاصد شیطانی خود هستند که به این وسیله بتوانند آسیبی به اسلام اصیل محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) وارد کنند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با آغاز انقلاب اسلامی ایران موج جدیدی علیه زیادی خواهی کشورهای استکباری آغاز کرد، افزود: جنگ کنونی به صورت نظامی و یا به وسیله موشک و اسلحه نیست بلکه جنگ اکنون به وسیله فتنه مذهبی میان اهل تسنن و شیعیان شکل گرفته است. دشمنان در همه زمینه ها به برکت حضور جبهه مقاومت شکست خورده اند.

امام جماعت مسجد «الوحدة الاسلامية» لبنان، تحریم و فشار اقتصادی را یکی از انواع جنگ ها علیه امت اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمنان یک سیاست واحدی را در عراق و لبنان علیه مردم این کشورها در تحریم اقتصادی دنبال می کنند.

وی با بیان اینکه مساله اختلاف میان شیعه و سنی در فلسطین مطرح نیست، اظهار داشت: مردم فلسطین از زمان حضور رژیم اشغالگر صهیونیستی در اراضی آنان، با مشکلات بسیاری مواجه شده اند که امت اسلامی باید به فریاد آنان برسند و مردم فلسطین را از این مشکلات نجات دهند.

حجت الاسلام شیخ محمد عبدالعال ضمن انتقاد از عدم اتحاد پیروان حق، تصریح کرد: وحدت اسلامی یک مساله بسیار مهمی است که نباید آن را فقط به مجالس و همایش های خاص، اختصاص داد، بلکه باید شاهد افزایش روزانه اتحاد اسلامی باشیم که به طور مثال می توانیم نماز جماعت شیعه و سنی به صورت یکسان را در مساجد برگزار و ترویج کنیم.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
استکبار جهانی هیچ غلطی نمی تواند بکند
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
فلسطین به زودی آزاد می شود
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
رژیم صهیونیستی به زباله دان تاریخ خواهد پیوست
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
شیعه و سنی با یکدیگر باید متحد باشند تا دشمن را شکست دهیم
0
0