۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۶۲۸۸۲۷
معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

بسیج نماد مقاومت در برابر استکبار است

بسیج نماد مقاومت در برابر استکبار است
گل‌محمدزاده با اشاره به نقش بسیج در برهه های مختلف انقلاب و ایستادگی این نیروی مردمی در برابر توطئه دشمنان، گفت: بسیج نماد مقاومت در برابر استکبار است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سرهنگ پاسدار الیاس گل‌محمدزاده در آیین گرامیداشت هفته بسیج سپاه کلانشهر تبریز و در جمع شورا و فرماندهان حوزه‌های خواهران این ناحیه اظهار داشت: امام راحل با دوراندیشی خود برای دفاع از اسلام و آرمان‌های انقلاب فرمان تأسیس بسیج را داد که در برهه‌های مختلف نقش خود را ایفا کرد.

وی اضافه کرد: بسیج در تثبیت انقلاب و دوران دفاع مقدس نقش بی‌بدبلی داشت که نقش خواهران در آن نیز مهم و حیاتی بود که توانستند در کنار امور خانواده خود در این عرصه‌ها نیز نقش آفرین باشند.

گل‌محمدزاده ادامه داد: پس از آن بسیج در حوزه فرهنگی نیز به حول و قوه الهی سربلندانه پیروز میدان شد و اکنون نیز در جنگ اقتصادی نیز نخواهد گذاشت به اهداف خود برسد.

وی تاکید کرد: امروز در جهاد کبیر هستیم که متفاوت از صحنه‌های دیگر است و بسیج باید در این عرصه تبیین‌گر باشد تا مبادا تفکر لیبرالی بتواند جا پایی برای خود در جامعه باز کند.

گل‌محمدزاده اساس بسیج را رهنمودهای امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب عنوان و بیان کرد: این اساس بر مبنای آگاهی و باید آگاهی و بصیرت بسیجیان را ارتقا داد.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه عاشورا ارتباط با روحانیت و مسجد محوری را اساس دیگر بسیج خواند و نسبت به تعامل بسیجیان با مساجد و هم‌افزایی هر چه بیشتر آن‌ها تاکید کرد.

وی ضرورت مسئله‌شناسی و ابهامات را از دیگر ضرورت‌ها و اساس بسیجیان دانست و گفت: مسائل روز باید برای بسیجیان تحلیل شود همچون مسائل اخیر کشور تا در جریان مسائل قرار گرفته و روشنگری کنند.

گل‌محمدزاده در پایان سخنان خود خدمت به مردم را جزو اولویت‌های بسیج نام برد و یادآور شد: فرمانده بسیج باید از وضعیت مردم آگاهی داشته و در رفع چالش‌های آن تلاش کنند در غیر آن حضور وی در حوزه و پایگاه مفهومی ندارد./1350/د102/ب1

ارسال نظرات