۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۶۲۸۸۴۰
آیت‌الله شاهچراغی:

بسیجیان اقدامات فرهنگی و اجتماعی سازنده را در دستور کار خود قرار دهند

بسیجیان اقدامات فرهنگی و اجتماعی سازنده را در دستور کار خود قرار دهند
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: بسیجیان باید توجه به اقدامات فرهنگی و اجتماعی سازنده و کارآمد را در راستای اعتلا و پیشرفت کشور در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در جمع جوانان پایگاه مقاومت بسیج شهید همت سمنان به اهمیت جایگاه بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: مهم‌ترین هدف تشکیل بسیج حفظ دستاوردهای و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: بسیج از آنجا که نهادی مردمی است؛ بنابراین از ابتدای تشکیل تا به امروز در خدمت مردم بوده و خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ملبس شدن به لباس مقدس بسیج را افتخاری دانست که نصیب هر فردی نمی‌شود و گفت: بسیج و تفکر بسیجی به دلیل عجین شدن با فرهنگ اسلامی و دینی از اثرگذاری بسیار بالایی برخوردار است.

آیت‌الله شاهچراغی با تأکید بر ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ بسیجی در جامعه و تبیین و تشریح اهمیت آن گفت: بسیجی باید متصف و متخلق به اخلاق اسلامی باشد و خود را از هرگونه رذایل اخلاقی پاک و مبرا کند تا بتواند در یک افراد نیز اثرگذار باشد.

وی یکی از ویژگی‌های بسیج را عمل به‌موقع و به هنگام در زمانی که مردم به یاری نیاز دارند عنوان کرد و گفت: بسیج محبوب است و این محبوبیت را بسیجیان باید حفظ کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه راه بسیج و بسیجی راه ولایت است گفت: حرکت در این مسیر باید تقویت و گسترش یابد.

آیت‌الله شاهچراغی از جوانان بسیجی خواست در حفظ تقوا و تقویت معنویت، اخلاص در عمل و ایمان کوشا باشند.

وی خطاب به بسیجیان گفت: بسیجی باید به انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی سازنده و کارآمد توجه کند تا شاهد پیشرفت و توسعه روزافزون کشور باشیم.

حمیدرضا سلمانی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید همت سمنان نیز در این دیدار به مهم‌ترین برنامه‌ها و رویکردهای این پایگاه اشاره کرد و ازجمله آن‌ها را مشارکت خودجوش بسیجیان این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان استان‌های سیل‌زده کشور عنوان کرد./1350/د102/ب1

ارسال نظرات