۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۶۲۸۸۴۲
رئیس بسیج جامعه زنان استان سمنان:

توجه به سبک زندگی شهدا در اولویت اهداف و برنامه‌های بسیج قرار دارد

توجه به سبک زندگی شهدا در اولویت اهداف و برنامه‌های بسیج قرار دارد
رئیس بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: معنویت افزایی و توجه به سبک زندگی شهدا در اولویت اهداف و برنامه‌های بسیج قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری رسا، عفت دیابی در گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج سرخه که در فرهنگسرای باران این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: بانوان در جامعه اسلامی نقش به‌سزایی در تربیت خانواده و راهبری و هدایت صحیح جامعه به سوی اخلاق‌مداری دارند.

وی بیان کرد: فرماندهان بسیج در اجرای اهداف و برنامه‌های خود باید از جزیره‌ای عمل کردن بپرهیزند.

رئیس بسیج جامعه زنان استان سمنان تأکید کرد: باید بر اساس معنا و مفهوم واقعی کلمه بسیج در اجرای برنامه‌های مختلف از ظرفیت دیگر نهادها و ارگان‌ها استفاده شود.

دیابی بیان کرد: آنچه بسیج و بسیجی را دارای قداست و ارزش خاص و ویژه کرده است؛ توجه این مکتب به معنویت و ایمان است؛ بنابراین باید معنویت افزایی و اخلاق‌مداری در صدر برنامه‌های بسیج قرار داشته باشد.

وی عنوان کرد: فرمانده‌ بسیج باید برای اجرای برنامه‌ها از ظرفیت جوانان استفاده کنند؛ همان‌طور که رهبر معظم انقلاب بر این نکته توجه و تذکر داده‌اند چرا که در جوانی نیروی محرکه‌ای وجود دارد که پیش برنده است.

رئیس بسیج جامعه زنان استان سمنان یکی از مؤثرترین اقشار بسیج را قشر بسیج جامعه زنان عنوان کرد و گفت: کسب رتبه برتر این قشر در جشنواره مالک اشتر یکی از امتیازات این قشر از بسیج در استان سمنان محسوب می‌شود.

مریم آزمون مدیر بسیج جامعه زنان شهرستان سرخه نیز در این گردهمایی گفت: این گردهمایی با هدف تجدیدعهد و پیمان دوباره با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

وی تأکید کرد: باید در گام دوم انقلاب مستحکم‌تر از گام نخست حرکت کنیم تا بتوانیم با توطئه‌های استکبار جهانی همچون چهل سال نخست انقلاب غلبه کنیم./1350/د102/ب1

ارسال نظرات