۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۶۲۸۸۴۳

برگزاری اولین دوره آموزشی فن بیان ویژه طلاب در چهارمحال و بختیاری

برگزاری اولین دوره آموزشی فن بیان ویژه طلاب در چهارمحال و بختیاری
مدیر مؤسسه تخصصی خطابه امیر بیان در چهارمحال و بختیاری از برگزاری اولین دوره آموزشی فن بیان ویژه طلاب در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمدرضا رئیسی از برگزاری اولین دوره آموزشی فن بیان ویژه طلاب در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: ثبت‌نام در این دوره آموزشی از 28 آبان‌ماه برای طلاب پایه 4 به بالا آغاز شده است و تا دهم آذرماه ادامه دارد.

مدیر مؤسسه تخصصی خطابه امیر بیان در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این دوره آموزشی به‌منظور پرکردن خلاء کمبود سخنرانان تأثیرگذار در مباحث دینی و تقویت فن بیان در میان طلاب حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مباحث پیش‌بینی شده در دوره آموزشی فن بیان در دو فصل عمومی و تخصصی برای طلاب بیان می‌شود، توضیح داد: سرفصل‌های عمومی آموزشی شامل آماده‌سازی، انگیزه‌های اقناعی، اندیشه، پرورش احساس و رفتارسازی است.

حجت الاسلام رئیسی افزود: سرفصل‌های تخصصی آموزش فن بیان ویژه طلاب نیز شامل ذکر مصیبت، سخنرانی چندرسانه‌ای، سخنرانی شاد، روش‌های ماندگاری کلام، روش‌های جذاب در سخنرانی و روایت‌گری است.

مدیر مؤسسه تخصصی خطابه امیر بیان در چهارمحال و بختیاری در پایان اظهار کرد: این موسسه کار خود را در سال 1387 در شهر قم آغاز کرد؛ چهارمحال و بختیاری پس از استان‌های قم، اصفهان، لرستان، یزد، فارس و تهران، ششمین استان برای برگزاری این دوره آموزشی است./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات