۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۶۲۹۰۴۷
مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری:

نقش حوزه‌های علمیه در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب غیرقابل انکار است

نقش حوزه‌های علمیه در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب غیرقابل انکار است
حجت الاسلام احمدی گفت: به یقین نقش حوزه‌های علمیه در تبیین و فراگیری بیانیه گام دوم انقلاب غیرقابل انکار است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام سیدمحمد احمدی، مدیر حوزه علمیه برادران استان چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی نهاد‌های عالی حوزوی این استان که به میزبانی مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار شد، با اشاره به اینکه تشکیل ستاد حوزوی مواجهه با حوادث غیر مترقبه در استان از ابتدای امسال همزمان با حوادث سیلاب در برخی از استان‌ها صورت گرفت، اظهار کرد: ان شاءالله با تدوین آیین نامه این ستاد، کار‌ها با جدیت بیشتر و به صورت رسمی‌تر پیگیری خواهند شد.

حجت الاسلام احمدی تشکیل ستاد بحران در حوزه‌های علمیه استان را یک ضرورت دانست و اظهار کرد: به یقین تشکیل این ستاد نقش مهمی در کمک رسانی و حضور جهادی طلاب و روحانیون استان در مناطق محروم خواهد داشت.

وی همچنین توجه به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی طلاب و روحانیان استان در همه ابعاد را از مهمترین اولویت‌های این قشر در سال جاری برشمرد و افزود: باید بیانیه گام دوم انقلاب مهمترین اولویت حوزه‌های علمیه استان در سال جاری باشد و همه در این زمینه مسؤولیت دارند.

مدیر حوزه علمیه برادران استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه باید این بیانیه به گفتمان عمومی افراد جامعه تبدیل شود، خاطرنشان کرد: به یقین نقش حوزه‌های علمیه در تبیین و فراگیری بیانیه گام دوم انقلاب غیرقابل انکار است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون اقدامات خوبی در راستای تبیین بیانیه گام دوم در حوزه‌های علمیه استان صورت گرفته است، گفت: باید فعالیت‌های در این راستا کاربردی و مؤثر باشد تا نتیجه آن در اجتماع و در بین عموم مردم خود را نشان دهد.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه موضوعات بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان مواد آزمون تلبس طلاب استان قرار داده شده است، تصریح کرد: باید طلاب و روحانیان را به سمت این بیانیه سوق دهیم و در این راستا هر کاری انجام شود، کم است.

در ادامه نشست نیز حجت الاسلام حسین مختاری، مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به رسالت‌های این مرکز خاطرنشان کرد: توجه به فعالیت‌های فرهنگی و رشد فکری طلاب و خانواده‌های آن‌ها یکی از مهمترین اولویت‌های ما در سال جاری است.

وی توجه به بحث بیانیه گام دوم انقلاب را مهمترین رسالت امروز حوزه‌های علمیه بیان کرد و ادامه داد: در زمینه تببین و تشریح این بیانیه تاکنون ویژه خانواده طلاب اقدامات خوبی در استان انجام داده ایم که ان شاءالله ادامه خواهد داشت./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات