۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۶۲۹۱۳۵
فرمانده سپاه کردستان:

حضور بسیجیان مانع جذب جوانان به گروهک‌های ضد انقلاب و تکفیری می‌شود

حضور بسیجیان مانع جذب جوانان به گروهک‌های ضد انقلاب و تکفیری می‌شود
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: اگر پایگاه‌های بسیج به صورت موفق عمل کنند دیگر شاهد جذب جوانان به گروهک‌های ضد انقلاب و تکفیری نخواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، سردار سیدصادق حسینی در نخستین جشنواره سراسری اسوه «تجلیل از پایگاه‌های مقاومت بسیج برتر مسجدمحور استان کردستان» که در مسجد کافیه خانم سنندج برگزار شد، اظهار داشت: ارتباط تنگاتنگ پایگاه‌های بسیج با مساجد بسیار مهم است، چرا که هسته و پایگاه اولیه شکل‌گیری انقلاب مساجد بودند.

وی افزود: حضور پایگاه‌ها در مساجد می‌تواند محل رجوع مردم برای حل مشکلاتشان باشد و نتیجه آن هم «ایجاد یک جامعه امن و با ثبات» است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: پایگاه‌های بسیج موظف هستند تا همه فعالیت‌های خود را در مساجد انجام دهند و به این صورت با مردم ارتباط مستقیم داشته باشند.

وی گفت: اگر پایگاه‌های بسیج به صورت فعال و موفق عمل کنند دیگر شاهد وجود ناهنجاری‌ها و جذب جوانان به گروهک‌های ضد انقلاب و تکفیری نخواهیم بود.

سردار حسینی تاکید کرد: باید پایگاه‌ها در مساجد مکانی برای از بین رفتن ناهنجاری‌ها و ترویج اخلاق و رفتار کریمه باشد و مانند پل ارتباطی بین مردم و مسئولان عمل کرده تا مردم از این ظرفیت برای بیان و رفع مشکلاتشان استفاده کنند.

وی اظهار کرد: غربی‌ها در تلاشند که خرده فرهنگ‌های جامعه ما را محو سازد و به جای‌ آن، فرهنگ غربی را بر جامعه غالب کنند.

به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، ذهن جوانان همانند کاغذ سفیدی‌ است که هرچه بر آن بنویسیم نقش می‌بندد، بنابراین باید مسئولان پایگاه‌های بسیج همچون یک نقاش ماهر، نقش دین و اسلام را بر روی این اذهان نقاشی کنند.

سردار حسینی یادآور شد: «خدمت شبانه‌روزی به مردم و ایجاد امنیت و آرامش در جامعه» وظیفه مسئولان کشور و دولت است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات