۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۶۲۹۲۰۱
حجت الاسلام ثقفی مطرح کرد؛

بازگشت به مکتب انقلاب اسلامی ضامن حل مشکلات موجود

بازگشت به مکتب انقلاب اسلامی ضامن حل مشکلات موجود
مسؤول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی گفت: رجوع به مکتب انقلاب اسلامی تضمین کننده حل مسائل جاری و ارتقای معنویات در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی ثقفی مسؤول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی، امروز در نشست خبری مکتب انقلاب اسلامی که مناسبت فرا رسیدن ۱۲ آذرماه در این نهاد برگزار شد، گفت: رجوع به مکتب انقلاب اسلامی تضمین کننده حل مسائل جاری و ارتقاء معنویات و امور فرهنگی کشور است.

وی با اشاره به اینکه مکتب آن ابزار و راهی است که سبب می شود ما به اهداف برسیم، ادامه داد: رهبرانقلاب زمانی که بیانیه گام دوم را اعلام کردند بیانگر شروع مجددی برای انقلاب اسلامی بود که با نفس تازه جوانان میسر می شود.

حجت الاسلام ثقفی حرکت به سوی مکتب را ضامن حل مشکلات و موجب تعالی کشور دانست و اظهار داشت: امام راحل فرمودند: جنگ ما جنگ عقیده است و جغرافیا و مرز نمی شناسد و ما باید در جنگ اعتقادی خودمان بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه بیاندازیم.

مسؤول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی ادامه داد: بنابراین اگر در این شرایط و سال آغازین گام دوم انقلاب از مکتب انقلاب صحبت به میان می آید به این دلیل است که مبارزه ما مبارزه مکتبی است، کارزاری که امروز در جبهه بندی جهانی شکل گرفته در این تعبیر و بیان رهبر معظم انقلاب منعکس است که می فرمایند کارزار بین اسلام و معارف اسلامی و بیداری اسلامی از یک سو و طمع ورزی مستکبران و شیاطین عالم و در راس آنها شیطان بزرگ آمریکا از طرف دیگر، جنگی که امروز در عالم وجود دارد جنگ مکتب الهی با طمع ورزی نظام سلطه است.

وی بیان کرد: در این هفته به صورت خودجوش و آتش به اختیار مکتب انقلاب اسلامی آغاز شده و در چند روز گذشته در چند مرکز فرهنگی و دانشگاه ها همایش های مختلفی برگزار شده و در این هفته علاوه بر برنامه اصلی رونمایی که 14 آذر در یکی از دانشگاه های تهران برگزار می شود 82 سخنرانی پیرامون این کتاب ها برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام ثقفی ادامه داد: همچنین تابلوهای مکتب انقلاب اسلامی با محتوای 12 آذر طراحی شده روایتگری خواهد شد و امیدوار هستیم کانون های روایتگری تابلوها را به 50 کانون در سراسر کشور برسانیم؛ فعلا در 8 استان برنامه ها قطعی شده است./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات