۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۶۲۹۲۷۷

دهمین جشنواره مشاعره دانش آموزی رضوی بهمن ماه در بوشهر برگزار می‌شود

دهمین جشنواره مشاعره دانش آموزی رضوی بهمن ماه در بوشهر برگزار می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: دهمین جشنواره مشاعره دانش آموزی رضوی همزمان با دهه مبارک فجر در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، فاطمه کرمپور با اشاره به انتشار فراخوان دهمین جشنواره مشاعره دانش آموزی رضوی اظهار داشت: مهلت نام نویسی دهمین دوره جشنواره استانی مشاعره دانش آموزی رضوی 30 آذر امسال و مرحله نخست داوری دی ماه امسال انجام می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: 80 نفر از سراسر استان بوشهر در دهمین جشنواره مشاعره دانش آموزی رضوی نام نویسی کرده‌اند و این جشنواره همزمان با دهه مبارک فجر بهمن ماه در بوشهر برگزار می‌شود.

کرمپور با اشاره به داوری مرحله نخست جشنواره تصریح کرد:داوری مرحله نخست جشنواره از طریق تلفنی برای حضور در مرحله دوم که به‌صورت زنده است، انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه به هر کدام از مشاعره کنندگان لوح سپاس برای شرکت در جشنواره تقدیم می شود افزود: به نفر اول جشنواره تندیس، لوح تقدیر و 5 میلیون ریال کمک هزینه سفر زیارتی، دوم و سوم تندیس و لوح و کمک هزینه سفر زیارتی به ترتیب معادل 4.5 و 4 میلیون ریال اهدا می‌شود و مقام‌های چهارم و پنجم نیز با دریافت لوح تقدیر به ترتیب 3.5 و 3 میلیون ریال به عنوان کمک هزینه سفر زیارتی دریافت می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: افراد علاقمند برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09173713892 تماس حاصل کنند و از نحوه چگونگی نام نویسی و برگزاری آزمون اولیه مطلع شوند.

کرمپور خاطرنشان کرد: ثبت نام کنندگان می توانند با مراجعه به سایت بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) نمایندگی بوشهر (BOUSHEHR.SHAMSTOOS.IR) بخش منابع را دانلود و مورد استفاده قرار دهند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات