۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۶۲۹۲۷۸

دعوت شورای هماهنگی اصولگرایان از آیت الله یزدی برای حضور در انتخابات خبرگان

دعوت شورای هماهنگی اصولگرایان از آیت الله یزدی برای حضور در انتخابات خبرگان
شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در نامه ای به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از آیت الله یزدی برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری دعوت کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در نامه ای به جامعه مدرسین از آیت الله یزدی برای حضور در انتخابات خبرگان از حوزه انتخابیه قم دعوت کرد.

متن نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی
محضر مبارک حضرات آیات و اساتید محترم و معزز جامعه مدرسین حوزه علمیه قم (ادام الله ظلهم)
السلام علیکم و رحمت الله و برکاته

با تقدیم صمیمانه ترین احترامات و آرزوی قبولی طاعات و عبادات آن بزرگواران شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم با بیش از 10 تشکل انقلابی معروض می دارد؛

همانگونه که مستحضرید پس از ارتحال عالم جلیل القدر؛ حضرت آیت الله حاج شیخ محمد مومن (طاب ثراه) که فقدان ایشان حقیقتا ثلمه ای به جهان تشیع و حوزه های مبارکه علیمه و به ویژه مردم شریف استان قم بود، کرسی نمایندگی استان قم در مجلس محترم خبرگان خالی مانده است که با در پیش بودن انتخابات میان دوره ای آن مجلس در اسفند ماه سال جاری، مردم متدین و انقلابی قم انتظار دارند جایگزین مناسبی برای شخصیت کم نظیر مرحوم آیت الله مومن به جمع خبرگان ملت بپیوندد تا در مقاطع حساس، قاطعانه و با شجاعت در دفاع ازحریم ولایت و رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدام نماید.

به همین لحاظ و با در نظر گرفتن جمیع جهات، شخصیت گرانقدر، فرهیخته و کارآزموده، حضرت آیت الله آقای حاج شیخ محمد یزدی (دام عزه) که عمر خود را صرف اعتلای کلمت الله و ماندگاری پرچم لااله الا الله در سرزمین مطهر ایران اسلامی نموده است، مناسب می دانیم.

لذا با توجه به عنایت ویژه مردم شریف قم به ارشادات آن جامعه محترم، از محضرتان استدعا می کنیم معظم له را در پذیرش این مسئولیت مجاب فرمایید که قطعا آحاد مردم با بصیرت استان قم از حضور ایشان برای نمایندگی مجلس خبرگان قاطعانه حمایت خواهند کرد.

علی آقا محمدی
دبیر شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم

محمد قمین
ارسال نظرات